Avatar billede torben lind Forsker
04. april 2013 - 15:50 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Inviterer med mail i Picasa

Hej allesammen.
Jeg har et problem når jeg inviterer(med mail) personer til at se et album i Picasa.Den person der modtager invitationen,kan redigerer i albummet(oppe foroven er der knapper hvor man kan DELE OG REDIGERER ALBUMMET)hvorfor er det muligt for personen der har modtaget linket.
Håber jeg har forklaret mig tydligt nok,ellers kom tilbage.
Med venlig hilsen
Torben Lind
Avatar billede vejmand Juniormester
04. april 2013 - 17:28 #1
Du skal bruge Google+ for at låse et album: http://support.google.com/plus/answer/1386588?hl=da&ref_topic=1257351
Avatar billede torben lind Forsker
04. april 2013 - 18:05 #2
Hej vejmand.
Jeg har måske ikke forklaret det godt nok,ihvertfald kan jeg ikke få det til at virke på den måde der står i det link du har sendt.Jeg har mine album liggende i Picasa,når jeg så tilføjer nogle billeder og inviterer personerne jeg ønsker der skal se det,(dette gør jeg med knappen DEL i Picasa,når så personerne modtager linket i mail fra mig(picasa),skal De klikke på linket i mailen og derved kan De se billederne.Men som skrevet i mit første indlæg kan De også redigerer og viderer dele det med andre og det er ikke på den måde det skal være.
Torben
Avatar billede vejmand Juniormester
04. april 2013 - 22:24 #3
Den er jeg med på, men har du låst dit album, som beskrevet i linket? Altså, når du er logget ind på Picasa Webalbum......
Avatar billede torben lind Forsker
05. april 2013 - 10:52 #4
Hej vejmand.
Lige nu har jeg fået rodet så meget rundt i det,at når jeg prøver at åbne Picasa webalbum åbner den i google+ album og det var ikke planen,jeg roder viderer med det og vender tilbage senere.
Torben
Avatar billede torben lind Forsker
06. april 2013 - 06:34 #5
Hej vejmand så fik jeg det til at virke,jeg brugte dit link,så smid et svar og point er på vej til dig.
Mange tak for hjælpen.
Torben
Avatar billede vejmand Juniormester
06. april 2013 - 06:38 #6
Velbekomme, godt du fik det til at funke.  :-)