Avatar billede Slettet bruger
02. april 2013 - 17:36 Der er 43 kommentarer og
1 løsning

Downloade x-factor finale 2013 Boxen herning som en video fil

hej  kan man Downloade x-factor finale 2013 Boxen herning  som en video fil  (wma ) fil så kan spilles i Windows Media Player

kan man det  ???    jeg har kunnet læse af man skal bruge VLC media player  m  og den har jeg downloadet  men jeg ved ikke hvor man kan  gense x-factor finalen  og kan man downloade den som som fil mva  kan man det
Avatar billede madklub Guru
02. april 2013 - 17:47 #1
Kan du ikke bare se den her: http://www.dr.dk/tv/se/x-factor/x-factor-25
Hvorfor vil du downloade den?
Avatar billede Slettet bruger
02. april 2013 - 18:00 #2
så jeg kan se den  på tv  jeg vil ha den på dvd
Avatar billede NielsErikK Juniormester
02. april 2013 - 18:47 #3
jeg vil ha den på dvd

Det du ber om er desværre ikke lovligt og vi må derfor ikke hjælpe dig jævnfør reglerne her på Eksperten.

Du blev lidt for præcis med hvilken fil du ønskede at downloade.  ;-)
Avatar billede Slettet bruger
02. april 2013 - 19:17 #4
det er jeg  har optaget den på min LG Blu-ray harddisk optager

jeg har optaget den fra tv men der er USB og lan og der var en program med til den på dvd som hedder Nero MediaHome 4
og der kan jeg overføre musik og billeder og video fra min computer til min harddisk optager men kan jeg overføre fra LG Blu-ray harddisk til computeren https://webshop.coop.dk/vare/lg-blu-ray-harddisk-optager-med-dvb-t-c-tuner-model-hr550c/8808992922674
Avatar billede madklub Guru
02. april 2013 - 19:23 #5
Hvad nu hvis en af mine venner havde optaget finalen fra TV?
Er det så lovligt at give en kopi væk, og dermed i overensstemmelse med reglerne?
Avatar billede scootergrisen Nybegynder
02. april 2013 - 19:29 #6
Niels : Hvor har du læst at det ikke er lovligt ?
Avatar billede Slettet bruger
02. april 2013 - 19:30 #7
den er på min harddisk optager  og jeg kan se den der  MEN  kan jeg ligge den på min pc
Avatar billede madklub Guru
02. april 2013 - 19:39 #8
Har du prøvet?
Det er ikke alle harddiskoptagere der tillader det. Og det er noget med rettigheder.
Min vens harddiskoptager kan godt, og når vi nu alle sammen betaler licens, så må men vel godt.
Avatar billede madklub Guru
02. april 2013 - 19:50 #9
Nå, han siger at det er slettet.
Han optager på computer med Windows Medie Center, så det ligger på computeren fra starten.
Avatar billede Slettet bruger
02. april 2013 - 19:59 #10
jeg har windows media center

men hvordan før jeg det over på min pc    den har Nero MediaHome 4  og  den var med den gang  jeg købt den

men  hvordan gør jeg det  over på  der er LAN kaben fra  min pc  til en ONE
Avatar billede scootergrisen Nybegynder
02. april 2013 - 20:10 #11
Prøv http://www.videohelp.com/tools/RTMPExplorer
Det ser ud til at tage lige så lang tid som videoen er lang.
Så hvis du vil hente en video på 1 time og 10 minutter så tager det nok den tid og hente.
Avatar billede klaudi Ekspert
02. april 2013 - 21:17 #12
Du kan kopierer fra hd optager hvis du sætter en ekstern hd til.

Eller du kan downloade den fra dr tv ca 800mb
http://drnu.tumblr.com/post/12239610146/dr-nu
Avatar billede Slettet bruger
02. april 2013 - 21:29 #13
prøver det i morgen

kan man ikke gør det vil lan
Avatar billede klaudi Ekspert
02. april 2013 - 21:32 #14
Nej det virker ikke med LAN, du skal bruge en ekstern hd!
Avatar billede Slettet bruger
02. april 2013 - 21:58 #15
det har jeg og hvad skal jeg så
Avatar billede madklub Guru
02. april 2013 - 23:23 #16
Altså min ven har en tv-tuner i sin pc.
Han optager programmet på samme måde som du gør - han bruger bare pc'en.
Jeg ved jo ikke om din harddiskoptager gemmer optagelserne i et format som Windows Media Center kan læse.
Hvis du vil overføre fra harddiskoptager til ext. harddisk skal du sikkert bruge et usb-kabel.
Så finder du x-faktor og vælger 'overfør til ext. lagerenhed (eller hvad det nu hedder på din recorder)'.
Jeg tror godt at du kan finde ud af det. Prøv dig lidt frem...
Avatar billede Slettet bruger
03. april 2013 - 15:32 #17
vis jeg gør ind start computer netværk så kan jeg se den  under medieenheder  og vis jeg klikker på den kommer jeg ind i Windows Media Player  men video kommer iikke
Avatar billede klaudi Ekspert
03. april 2013 - 17:11 #18
Sæt usb hd til lg optageren, tryk på Disc Menu/Rec.List
for at få vist dine optagelser,
tryk på Info/Display for at få Menu frem her vælger du kopier,
så finder du x-finalen og markerer den og vælger Start
så skulle du se din usb hd, vælg ok, så begynder kopiering!
Avatar billede Slettet bruger
03. april 2013 - 18:25 #19
så er den ved at kopier til usb
Avatar billede NielsErikK Juniormester
03. april 2013 - 19:43 #20
Held og lykke med at læse filformatet hvis det er en direkte kopi fra optagerens HDD.
Windows plejer ikke at kunne se dem, Linux kan normalt se dem, men ikke afspille.

Min gamle kunne brænde en læsbar DVD uanset hvad jeg optog.
Min nye kigger efter om der er beskyttelse.

#6 Du må ikke forbigå deres tekniske spærring udelukkende fordi du gerne vil ha optagelsen på DVD.
At det er relativt nemt når man ved hvordan, det er en anden sag.

Jeg går personligt ind for det skulle være lovligt (og rimeligt) at man kunne downloade ALT de havde sendt de sidste 2-4 uger (et licens nummer etc er adgangskode).
Avatar billede klaudi Ekspert
03. april 2013 - 20:12 #21
Det burde ikke være noget problem med formatet, det er mpeg!
Avatar billede Slettet bruger
03. april 2013 - 20:57 #22
den vil ikke overfør video fikl til min usb hdd

kode 123456789
http://gupl.dk/694526/
Avatar billede klaudi Ekspert
03. april 2013 - 21:20 #23
HD skal være formateret i NTFS

Du kan konvertere den med kommandoen
convert DREVBOGSTAV: /fs:ntfs
Avatar billede NielsErikK Juniormester
04. april 2013 - 08:41 #24
#21 jeg taler desværre ud fra erfaring.

Hvad det i din optik ikke er et problem, ændre sig desværre når det kommer til praksis.
Avatar billede NielsErikK Juniormester
04. april 2013 - 08:43 #25
Eneste løsning jeg kender er at bryde lovgivningen og downloade det fra deres site (omgå deres spærring).
Avatar billede klaudi Ekspert
04. april 2013 - 16:44 #26
Citat
"Hvad det i din optik ikke er et problem, ændre sig desværre når det kommer til praksis."

Ikke desto mindre kan jeg afspille det på min pc!
Avatar billede NielsErikK Juniormester
04. april 2013 - 18:17 #27
#26
Cool, jeg vil MEGET gerne høre hvilken harddiskoptager der benytter et filsystem som Windows kan læse, det er nemlig ikke normalt og jeg kender en del der godt kunne bruge den info.

Hvorledes har du flyttet filen fra harddiskoptagerens harddisk til en løs USB disk ?
Avatar billede klaudi Ekspert
05. april 2013 - 13:39 #28
http://www.lg.com/dk/video/lg-HR550C-blu-ray-afspiller

citat
"Hvorledes har du flyttet filen fra harddiskoptagerens harddisk til en løs USB disk ?"

Læs indlæg!
Avatar billede NielsErikK Juniormester
05. april 2013 - 19:21 #29
OK, du har ikke læst harddiskens filsystem (kunne smide den i en pc og se indholdet), kun kunne overføre til USB.
Avatar billede klaudi Ekspert
05. april 2013 - 19:26 #30
Sæt usb hd til lg optageren, tryk på Disc Menu/Rec.List
for at få vist dine optagelser,
tryk på Info/Display for at få Menu frem her vælger du kopier,
så finder du x-finalen og markerer den og vælger Start
så skulle du se din usb hd, vælg ok, så begynder kopiering!
Avatar billede Slettet bruger
06. april 2013 - 14:36 #31
Avatar billede Slettet bruger
06. april 2013 - 14:37 #32
se #31 kode er 123456789
Avatar billede Slettet bruger
06. april 2013 - 19:27 #33
den kommer til 24%
Avatar billede klaudi Ekspert
15. april 2013 - 19:00 #34
Avatar billede Slettet bruger
19. april 2013 - 02:09 #35
jeg kan ikke se dr nu http://billeder.fagbladet3f.dk/sitecore%20modules/web/filestorage/image.aspx?fid=d8dd77b3-8bba-408e-9360-fd314c917b6a&w=617&domain=http://billeder.fagbladet3f.dk

jeg får ikke muligheden for at downloade den  kan du ?? og vis du kan kan du så ikke send den til mig E-mail er razzbryde@hotmail.com

eller upload  den :) så er der pointgivning
Avatar billede Slettet bruger
19. april 2013 - 02:20 #36
altså downloaden den som en video fil MP4  også sende den til razzbryde@hotmail.com
Avatar billede klaudi Ekspert
20. april 2013 - 13:37 #37
Giv lige lyd fra dig, når du har hentet den(hvis det da ellers virker) :)
Avatar billede Slettet bruger
21. april 2013 - 11:03 #38
den vil ikke :(((  vis du kan så ikke ikke send den til mig E-mail er razzbryde@hotmail.com  så er der pointgivning :)
Avatar billede klaudi Ekspert
21. april 2013 - 11:54 #39
Kan ikke sende den, filen fylder over 700mb! Kan du ikke se den på det link jeg sendte? Højreklik og vælg Hent...

Pointgivning kan jo være ligemeget, kan ikke rigtigt bruge de 30 point til noget! :)
Avatar billede Slettet bruger
21. april 2013 - 13:15 #40
Avatar billede klaudi Ekspert
21. april 2013 - 14:12 #41
Glem det,jeg sletter den fra Skydrive!
Avatar billede Slettet bruger
21. april 2013 - 16:21 #42
når Skydrive jeg kikker lige
Avatar billede Slettet bruger
21. april 2013 - 16:23 #43
kan du like den den Skydrive
Avatar billede Slettet bruger
19. juli 2013 - 01:52 #44
gåde død