Avatar billede dani5927 Nybegynder
31. marts 2013 - 11:50 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Søger sponsorer til LAN

Hey :)

Vi er nogle drenge der snart skal til at arrangere et LAN et sted i midt jylland. Hoved arrangøren er: http://www.net-party.dk/

Vores problem er at han bor på sjælland, så han kan ikke bare bruge de samme sponsorer som han plejer at bruge på sjælland

vi regner med at det bliver i Holstebro eller der omkring. Og vi regner med at det bliver i sommerferien eller efter :)

De sponsorer vi mangler er præmie sponsorer og lokale sponsorer og er Brugs der kan give rabat på slik chips og sodavand :)

Håber at høre fra nogle :)
Avatar billede Slettet bruger
31. marts 2013 - 14:30 #1
Spørg evt. på www.amino.dk.
Avatar billede dani5927 Nybegynder
31. marts 2013 - 14:39 #2
Vil lige kigge på det :) men tak :D
Avatar billede Slettet bruger
05. april 2013 - 21:39 #3
Ikke mange informationer i skriver her :)
Men vil da lige skrive få pointers, da jeg selv har været med til at holde et par mellem lans for nogle år siden.
(100-300 personer)

1: Find et sted i kan være
Det vil nok være større chance for at finde en sponsor hvis i kan fortælle hvor i vil være.
Kunne være godt chance for at få aftale med en butik, hvis den ligger lige over for vejen.

2: Find ud af hvornår det er
Det virker lidt mærkelig at spørge om sponsorat uden at have et tidspunkt for projektet.

3: Hvor mange regner i med at blive
Det er lidt svært for et firma give noget sponsorat, når de ikke ved hvor stort event er. Skal det være en pose chips 10 personer skal spille om? Eller måske 20.000 kr som 2000 personer skal spille om eller noget helt 3?

4: Andre informationer om event.
Showcase fra tidligere lans? Antal folk til at stå for lan / ansatte? og en masse andre småting.

5: Time is money
Hvad kan firmaet som sponsor jer få ud af det?
Reklamer på jeres hjemmeside? Store skilte ved jeres lan? Påtryk på uniformer under lan? Eller en bod ved jeres lan hvor de kan sælge jeres produkt?

Et par gode råd:
Lav aftale med Lokal pizzarier eller andet aftensmad, så de er klar over der måske kan komme store bestillinger, så de har en chance at få ekstra ansatte på arbejde og i ikke skal vente 2timer + på Pizza.

Evt. lav aftale med lokal bager at man ved event start kan bestille morgenmad til dagen efter.

Evt. få brugsen eller anden lokalbutik til at lave lille bod ved jer, så folk nemmere kan få fat i slik, snoller, sodavand younameit.

Og bare generelt få styr på alle jeres egen ting før i søger sponsorat / gaver / penge til at holde lan.
Jo mere i har styr på det, jo mere tiltro vil folk have i projektet
Og til sidst Brug for gud skyld ret for stavefejl, gramatikfejl og div. andre småfejl i ansøgningen. Jeg har sikkert også lavet nogle fejl i denne tekst :)

Håber dette hjalp lidt :)