Avatar billede vejsgaard Nybegynder
30. marts 2013 - 13:22 Der er 1 løsning

Windows 8 slumre/wakeup problem

Hej Eksperter

Jeg har en helt ny HP Envy m6-1103so bærbar. Den har nogle problemer med at slumre og vågne op igen.

Nogle gange kommer den med Bluescreen "driver_power_state_failure".

Den har crashet en del gange indenfor den sidste uge, men de minidump-filer den har gemt er ældre.

Andre gange starter den egentlig normalt op, men første gang jeg vil bruge et program "fryser" den, og jeg er nødt til at lave en "hard reset"

Problemet opstår når pc´en har været i slumretilstand og skal bruges igen. Den er installeret med Win8 64-bit.

Den kan dog også finde på at starte normalt op...

Jeg har søgt en del på problemet, og der er mange der er ramt af det uafhængig af pc-mærker. Er det en børnesygdom på Win8, og skal jeg bare vente med tålmodighed på, at Microsoft kommer med en servicepakke?
Avatar billede vejsgaard Nybegynder
14. april 2013 - 11:25 #1
lukker pga manglende respons, har stadig problemet