Avatar billede 2sexy4you Nybegynder
28. marts 2013 - 17:31 Der er 1 kommentar

Problem med netkort

Hej Eksperter!

Søger hjælp til et problem angående et netkort på en bærbar..

Når jeg er på arbejder fungere det trådløse netkort / netværk fint, men når jeg kommer hjem virker det ikke.. Dog kører husstandens andre pc'er fint på vores netværk...

Håber I kan hjælpe mig (:
Avatar billede vagn99 Nybegynder
28. marts 2013 - 18:16 #1
Du skriver ikke hvilket styresystem du bruger, men jeg antager windows 7.
Kan du se dit netværk derhjemme. Venstreklik på enten trappestige for trådløs eller firkant for fast opkoblet.