Avatar billede mette12 Nybegynder
26. marts 2013 - 16:39 Der er 7 kommentarer

Iphone apple id

Hej

jeg har tidligere haft en e-mail, som jeg ikke ønsker at bruge længere. Derfor har jeg lavet en ny e-mail konto.
Mit problem er bare at jeg vil have ændre min gamle apple id (som er det samme som mit gamle e-mail) til den nye.
Så jeg kan få vist mine mail på min iphones mail app.
Dette kan jeg ikke gøre fordi jeg ikke kan huske min nuværende apple id's kode. Når jeg så går ind på apples hjemmeside og ind under apple id og trykker på at jeg har glemt min kode (siger den at den sender en mail så jeg kan nulstille koden).
Jeg modtager bare ingen mail. Har prøvet flere gange både igår og idag.
Jeg forstår virkelig ikke hvad jeg skal gøre.
Hvem skal jeg kontakte?
Nogen der ved hvad man gær :/
Avatar billede Blueeyez Mester
26. marts 2013 - 18:18 #1
Har du kigget i dit spam filter?
Avatar billede mette12 Nybegynder
26. marts 2013 - 18:37 #2
Hvor finder jeg den?
Avatar billede Blueeyez Mester
26. marts 2013 - 19:14 #3
Den er i den menu hvor der står indbakke osv.. Kan os være den hedder uønsket mail (ved ikke hvem du har mail ved)
Avatar billede mette12 Nybegynder
26. marts 2013 - 19:51 #4
Nååh på mailen, ja der har jeg kigget :/..der er ikke kommet noget
Avatar billede Blueeyez Mester
26. marts 2013 - 20:16 #5
Okay, du har måske gjort dette eller ej, men du skal gøre det og skrive om hvad der så sker når du har gjort dette: https://iforgot.apple.com/iForgot/iForgot.html?app_type=ext&app_id=93&returnURL=https://appleid.apple.com/cgi-bin/WebObjects/MyAppleId.woa/wa/directToSignIn?localang=da_DK&language=DK-DA

Er det hotmail, gmail eller anden mail udbyder du benytter?
Avatar billede Blueeyez Mester
08. april 2013 - 21:24 #6
Afmelder tråden.
Avatar billede dittedk Nybegynder
14. februar 2014 - 08:24 #7
Hej kan tråd bruges igen ?? Jeg har samme problem som indlægget ... Det som om apple kender apple-id men ikke koden eller indhold... Vælger jeg at svare på sikkerhedsspørgsmål , vil den ikke acceptere svar på allerede 1, spm om min fødselsdag ( jeg har ikke glemt min fødselsdag)
Jeg har gmail og modtager aldrig mail fra apple vedr. Kode til apple-id ... Hjælp please