Avatar billede Velthos Nybegynder
24. marts 2013 - 18:43 Der er 1 kommentar

Find et billede på en hjemmeside

Hej.

Er det muligt at finde alle billederene på en specefic hjemmeside?
Altså, jeg ved at billederen ligger der, men jeg ved ikke hvor, er det muligt at finde dem på en eller anden måde?
Avatar billede scootergrisen Nybegynder
24. marts 2013 - 18:52 #1
Kommer an på så meget.

Men du kan bruge http://www.httrack.com/ til at gå en hjemmeside igennem og hente de filer der vises.
Men det betyder ikke at du får alle filerne med. Der kan også være billeder der ikke bliver vist på hjemmesiden.

Men lad os sige du set et billede på en hjemmeside hvor adressen hedder www.example.com/billeder/1.jpg så kunne du prøve og skrive www.example.com/billeder/ for at besøge mappen. Men det kan være at serveren ikke vil give adgang til at se mappen direkte.