Avatar billede hhjensen Nybegynder
12. august 2001 - 23:59 Der er 58 kommentarer og
1 løsning

Logo fremstilling...

Jeg er kommet til den erkendelse at jeg en en klovn til PhotoShop m.m! Derfor prøver nu denne kategori for at få en venlig sjæl til at designe et logo til min side.
De eneste krav jeg stiller til logoet er der skal indgå farven blå, at sidens adresse skal indgå i logoet og at størrelsen ca. skal være som mit barnlige logoforsøg på siden.
Det må gerne være enkelt/stilrent, uden at være koldt/klinisk. Siden er et privat projekt, til brug for en bestemt faggruppe inden for sundhedsvæsnet, og studerende af samme fag.

I forhold til aflønning vil det selvfølgelig kunne lade sig gøre for points (Hvor mange?), da jeg desværre ikke har et budget at gøre godt med.
Men hvis DU, laver det perfekte, og evt. mere end det, kan vi evt. snakke om det...!
Jeg glæder mig til at se om der er nogle der har mod på opgaven, og evt. til at se nogle forslag.
Se min side på www.ergonet.dk

(Evt. kontakt til hhjensen@image.dk)

PS. Jeg har sat den til 200 points, men det kan selvfølgelig forhandles!
Avatar billede kunze Nybegynder
13. august 2001 - 00:03 #1
Hvad med www.kunze.dk/l1.jpg ?
Avatar billede lenka Nybegynder
13. august 2001 - 00:05 #2
kunze >> 404 not found?
Avatar billede kunze Nybegynder
13. august 2001 - 00:08 #3
Den skulle lige uploades :)
Avatar billede hhjensen Nybegynder
13. august 2001 - 00:11 #4
kunze> Hurtig ekspedition.
Jeg kommer til at tænke lidt på Jubii...
...som jeg skriver havde jeg tænkt mig lidt: \"enkelt/stilrent, uden at være koldt/klinisk.\"
Jeg synes det er lidt for tegneserieagtigt! *S*

Avatar billede jiggypoof Nybegynder
13. august 2001 - 00:17 #5
hhjensen>  er du frisk på at lukke imorgen, skal også lave nogen andre nemlig?
Avatar billede hhjensen Nybegynder
13. august 2001 - 00:19 #6
jiggypoof> Jeg lukker når jeg har et lækkert logo!
(Går i seng nu, og vender tilbage imorgen)
Avatar billede lenka Nybegynder
13. august 2001 - 00:24 #7
Avatar billede jiggypoof Nybegynder
13. august 2001 - 00:25 #8
lenka> se det pænt
Avatar billede hhjensen Nybegynder
13. august 2001 - 00:28 #9
lenka> Det er lækkert! Det var mere noget i den stil jeg havde forestillet mig!
Avatar billede lenka Nybegynder
13. august 2001 - 00:28 #10
jiggypoof >> Æv, jeg håbede lige at det var dig der havde stillet spørgsmålet :) Men takker :)
Avatar billede lenka Nybegynder
13. august 2001 - 00:30 #11
hhjensen >> Cool! Men der kan jo stadig nå at komme mange andre lækre designs ind.. men glad for at du ikke lide denne!
Avatar billede jiggypoof Nybegynder
13. august 2001 - 00:30 #12
lenka icq?
Avatar billede lenka Nybegynder
13. august 2001 - 00:31 #13
ICQ: 20199433
Avatar billede hhjensen Nybegynder
13. august 2001 - 00:42 #14
lenka> Et spørgsmål til designeren: Hvordan vil det se ud hvis man lavede noget luft til T,D og K i den øverste streg?
Avatar billede lenka Nybegynder
13. august 2001 - 00:52 #15
Avatar billede lenka Nybegynder
13. august 2001 - 00:55 #16
heh.. så lige at jeg havde skrevet \"men glad for at du ikke lide denne!\"
Mente selvfølgelige \"Men glad for at du kan kan lide denne!\" :)
Avatar billede vorherre Nybegynder
13. august 2001 - 01:00 #17
Sikke en flot hjemmeside.. Bare jeg kunne sådan noget..(fnis)..
Avatar billede ztyxx Nybegynder
13. august 2001 - 01:35 #18
Avatar billede sketch Nybegynder
13. august 2001 - 01:51 #19
Hej hhjensen
Med udgangspunkt i en ryghvirvels kurver, denne typografiske / tegnede
løsning.
Avatar billede sketch Nybegynder
13. august 2001 - 01:52 #20
ja jeg glemte lige adressen: www.casper.nielsen.dk
Avatar billede sonne Nybegynder
13. august 2001 - 02:08 #21
Avatar billede ztyxx Nybegynder
13. august 2001 - 02:31 #22
Avatar billede hhjensen Nybegynder
13. august 2001 - 08:47 #23
sketch> Jeg kan godt lide idéen med en ryghvirvel!
Prøv at se på Lenkas forslag, det er mere noget i den stil.
Avatar billede kaptajn_jespersen Nybegynder
13. august 2001 - 08:50 #24
Avatar billede hhjensen Nybegynder
13. august 2001 - 08:57 #25
vorherre> Glæder mig til at se et forslag fra dig!
Avatar billede hhjensen Nybegynder
13. august 2001 - 09:45 #26
sonne> Jeg vil komplimentere dig det fine e i dit logo, men jeg er ikke sikker på hvad min fagforening synes om at det er en kopi af deres! ;-)
Avatar billede hhjensen Nybegynder
13. august 2001 - 09:47 #27
sonne> www.etf.dk
Avatar billede omaly Nybegynder
13. august 2001 - 10:26 #28
Avatar billede sketch Nybegynder
13. august 2001 - 12:56 #29
hej igen
endu et..www.casper.nielsen.dk
Avatar billede hhjensen Nybegynder
13. august 2001 - 13:02 #30
sketch> Det er nu ikke så ringe!
Avatar billede Trine Nybegynder
13. august 2001 - 14:19 #31
Hvad med noget så enkelt som:
http://www.misskat.dk/Eksperten/ergonet/logo1.gif

Trine / Misskat
Avatar billede lenka Nybegynder
13. august 2001 - 14:20 #32
Avatar billede hhjensen Nybegynder
13. august 2001 - 14:22 #33
misskat> Ikke dårligt, men måske med en mere ens typografi og farve i bogstaverne!

lenka> Jeg er mere til noget i stil med nummer to du lavede!
Avatar billede kaptajn_jespersen Nybegynder
13. august 2001 - 14:30 #35
Avatar billede Trine Nybegynder
13. august 2001 - 14:30 #36
Jeg synes personligt bedst om den første. Men hvis du ikke kan lide 2 forskellige skrifttyper indblandet i et logo, så skal du da heller ikke have det.

Trine / Misskat
Avatar billede Trine Nybegynder
13. august 2001 - 14:42 #37
kaptajn_jespersen >> Jeg kiggede lidt på dit link, og slettede tilbage for at se hovedsiden, så kom jeg frem til: http://www.intercore.dk/om.asp?id=1 Der er altså mange dumme stavefejl, bare for at gøre dig opmærksom på det. F.eks.: \"Så blev vi enig om agt der...\" AGT? \"Der er ikke granser for hvor ...\" GRANSER?

Det er ikke for at pille dig ned, blot for at gøre dig opmærksom på det. Jer som der knokler for at blive et proff firma. Man skal kunne stave korrekt.
Avatar billede sketch Nybegynder
13. august 2001 - 14:59 #38
hej igen

rygsøjlen viser vej...www.casper.nielsen.dk
Avatar billede sketch Nybegynder
13. august 2001 - 15:27 #39
Avatar billede lenka Nybegynder
13. august 2001 - 16:35 #40
hhjensen>> mener du nummer 2 som i den anden jeg lavede i det hele taget eller som i nr 2 af de jeg sendte med i den anden omgang?
Avatar billede hhjensen Nybegynder
13. august 2001 - 16:41 #41
lenka> ergonet2.gifb Den er ret flot!
Avatar billede sand Nybegynder
13. august 2001 - 17:41 #42
Hvad med dette:
www.ergonet.intercore.dk

???
Avatar billede kaptajn_jespersen Nybegynder
13. august 2001 - 20:09 #43
Avatar billede hhjensen Nybegynder
13. august 2001 - 22:15 #44
lenka> Jeg tror jeg vil bruge dit logo. Skal vi snakke nærmere?
Avatar billede lee Nybegynder
13. august 2001 - 23:16 #45
godt valg !
Avatar billede hhjensen Nybegynder
13. august 2001 - 23:21 #46
Lee> Ja, ikke! Kender du lenka?
Avatar billede lee Nybegynder
13. august 2001 - 23:23 #47
nej´, men jeg kender et flot logo når jeg ser det
Avatar billede omaly Nybegynder
13. august 2001 - 23:24 #48
hhjensen-> Jeg syntes altså også du skal overveje misskat\'s, ikke fordi lenkas er dårligt :)
Avatar billede hhjensen Nybegynder
13. august 2001 - 23:33 #49
omaly> Det er dig og misskat der begge bruger kløverblade! *S*
Jeg synes bestemt at Misskat´s er kvalificeret, men der er desværre kun plads til ét, og af de forslag der er kommet for nuværende, synes jeg at Lenka´s er det bedste...
Avatar billede omaly Nybegynder
13. august 2001 - 23:59 #50
Det var nu ikke derfor (kløverbladet) lol :)
Jeg har set hvad misskat kan lave og det kan jeg slet ikke hamle op med, det tror jeg egentlig de færreste kan herinde :)

Det var bare min uforbeholdende mening, og jeg syntes bestemt også Lenka\'s er flot...........
Avatar billede lee Nybegynder
14. august 2001 - 08:19 #51
Det drejer sig ikke om hvad folk HAR lavet, men hvad de laver NU.
Avatar billede hhjensen Nybegynder
14. august 2001 - 08:47 #52
lee> Det kan jeg kun tilslutte mig!
Avatar billede omaly Nybegynder
14. august 2001 - 09:00 #53
lee-> Easy, det er vel tilladt at komme med sin mening??????????????????

hhjensen-> Du skriver selv følgende:

...........Det må gerne være enkelt/stilrent, uden at være koldt/klinisk.

For mig at se, så er det da et af de mest kolde og kliniske forslag der er kommet!

Men anyway, det er jo dig der skal bruge logoet og ikke mig ;)

Avatar billede lenka Nybegynder
14. august 2001 - 22:10 #54
Hov, jeg har slet ikke læst det her før nu..
hhjensen >> vi mailes lige ved.
Avatar billede sand Nybegynder
15. august 2001 - 15:52 #55
feedback???????
Avatar billede hhjensen Nybegynder
15. august 2001 - 16:24 #56
sand> Flot - rigtig flot, Dit var helt klart et af dem jeg havde med i mine overvejelser, men jeg er faldet for Lenkas!
Tak for indsatsen.
Jeg poster et link når logoet er færdigt, hvis nogle skulle være interesseret i at se det færdige resultat!
Avatar billede Trine Nybegynder
15. august 2001 - 19:49 #57
Så afslut dog spørgsmålet!
Avatar billede hhjensen Nybegynder
15. august 2001 - 21:04 #58
misskat> Jeg vil tillade mig at lukke når mit arrangement med Lenka er afsluttet!
Avatar billede hhjensen Nybegynder
16. august 2001 - 14:48 #59
Sagen er afgjort! Jeg har nu taget Lenkas logo i brug på min side.
Jeg siger mange tak til alle jer der er kommet med forslag.

Hvis det skulle ha´ nogens interesse kan logoet ses på www.ergonet.dk