Avatar billede annehk Nybegynder
21. marts 2013 - 21:51 Der er 6 kommentarer

Har problem med visning af videoer på Youtube!

Mit problem er, at jeg nogengange oplever (ca. ved hver tredje-fjerder videoer), at video-skærmen kan blive grå, og i midten af skræmen dukker sådan et symbol op -> (!). Andre gange kommer der sådan en slags flimmer (ligesom på tv), og så står der en tekst på skærmen at jeg skal opdatere Adobe Flash Player, og det ber den mig om næsten hver dag! Det kan altså ikke være rigtig!? Og nogengange så forsvinder alt på hele web-skærmen, det bliver hvidt og der står en lang lang tekst, som ligner f. eks. web-koder.

Har det noget med Youtube at gøre, eller er det min computer? Jeg har ikke problemer med nogen andre hjemmesider, og synes det er så dybt dybt frustrende, for elsker at høre musik på youtube, og bruger det hverdag.

Håber virkelig I vil og kan hjælpe mig.

Anne Høgh
Avatar billede scootergrisen Nybegynder
21. marts 2013 - 22:47 #1
Du kan eventuelt prøve at skifte til HTML5 adspilleren : http://www.youtube.com/html5
22. marts 2013 - 07:40 #2
Du/I skal altid skrive hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, Win8, WIN8, OS/2, Unix, Linux, ... ?

Hvilken Browser / version ?

Er det sket 'pludseligt' ?

---

Check FLASH mm. ->
http://kundeservice.tdc.dk/testcenter/
Avatar billede annehk Nybegynder
22. marts 2013 - 23:27 #3
Kan desværre, så vidt jeg kan læse mig frem til, ikke benytte mig af HTML5 afspilleren, da jeg ikke har den rette browser.
Ellers godt tænkt!
Avatar billede annehk Nybegynder
22. marts 2013 - 23:32 #4
Sorry karise larry.

Første gang jeg sådan lige har lavet et sådan oplæg, men jeg bruger Windows 7 64-bit operativsystem.

Dette, skal lige siges, er slet ikke mit felt, så hvis det ikke lige var de svar du var ude efter, undskylder jeg (;

Det har stået på i et godt stykke tid, omkring et halvt år, men det er bare blevet gradvis værre nu, til at jeg ikke længere kan inorrere det.
23. marts 2013 - 09:12 #5
Avatar billede annehk Nybegynder
25. marts 2013 - 21:01 #6
Ved ikke lige hvad det er jeg skal kigge efter på linket?