Avatar billede Velthos Nybegynder
21. marts 2013 - 21:06 Der er 4 kommentarer

MSI Radeon 7870-2GD5T/OC ELLER MSI GTX 660 TWINFROZR III Ed.! til gaming?

Hvilken af de 2 grafik kort er bedst?
MSI GTX 660 TWINFROZR III Ed.!
eller
MSI Radeon 7870-2GD5T/OC
Avatar billede Blueeyez Mester
21. marts 2013 - 21:48 #1
Ville være mere fair at sætte det radeon kort op imod nvidia 670 hvis vi tager udgangspunkt fra strøm forbruget..

Men jeg ville vælge nvidia, radeons driver/software virker ikke nær så stabilt sidst jeg rodede med det skønt det er en del tid siden..
Avatar billede milter Ekspert
21. marts 2013 - 21:53 #2
Det får du garanteret ikke noget brufbart svar på uden at fortælle en hel del om, hvad du mest bruger din computer til.
Og selv da vil der garanteret ikke være noget entydigt svar  :-)
Avatar billede Velthos Nybegynder
22. marts 2013 - 07:32 #3
Jeg skal bruge min computer hovedsagligt til gaming.
Resten af computeren ser sådan her ud:
CPU: Intel i5-3570"K" + CoolerMaster TX3 køler!

RAM: 8 GB DDR3, 1600 Mhz, TRAUMATIZR Series

Kabinet: ZALMAN Z11 Plus

PSU: CoolerMaster GX Series, 550W!

Bundkort: MSI B75A-G41 MILITARY CLASS III

Harddisk:
WD/Seagate 500GB Harddisk 7200 rpm.

CD-Medie:
Samsung/LG DVD-Brænder DVD-RW 22x.
Avatar billede milter Ekspert
23. marts 2013 - 22:06 #4
#3.

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig der, grafikkort til spil er ikke min stærke side, men umiddelbart kan jeg ikke se den helt store forskel på de to kort.

Hvis du venter lidt, kommer der måske en bedre kommentar. Er det denne computer, du kigger på? :

http://www.sharkgaming.dk/silent-mighty-shark.html