Avatar billede Danniql Nybegynder
21. marts 2013 - 18:09 Der er 3 kommentarer

God makro?

Hej.
Jeg ønsker en makro så jeg kan hente data ind fra internettet ind i en mappe.
Kender i en god en?
- Den skal være gratis... Hele tiden.
- Den skal kunne speedes up.
- Og gerne nem at bruge.
21. marts 2013 - 18:18 #1
Hej

den makro ..

Hvad er dine krav til den ? (de tekniske naturligvis !) ?

Kristian
Avatar billede Danniql Nybegynder
21. marts 2013 - 19:01 #2
Jeg forstår ikke hvad du mener?
Altså den skal bare optage min mus' bevægelser og mit keyboard og gøre det sammen igen (helst hurtigere).
21. marts 2013 - 21:48 #3
HEJ,

Oh KAI,

For at opsummere:

Fange din mus bevægelser, dine museklik,  dine tastetryk (og evt. eksekvere programvalg) .

Lyder som en (relativ) simpel opgave i et Win programmeringssprog.

Årsagen til at jeg stillede spørgsmålet var at jeg forudså en masse tekniske krav til den MACRO, men det er nu afklaret.

Kan laves men jeg får ikke tid før tidligst torsdag i næste uge.

Programmerer det i så fald som en Exe i delphi ?

Kristian