Avatar billede ibrahimc Nybegynder
20. marts 2013 - 16:13 Der er 3 kommentarer

Wordpress spørgsmål

Hej eksperter.

Jeg sidder og er igang med at bygge en webshop med wordpress. Jeg er stødt på nogle forskellige problemer, som jeg håber i vil kunne hjælpe mig med.

Jeg bruger Woocommerce.

Problemet er at jeg ikke kan finde ud af at ændre teksten i boksen hvor der står "Add to cart" - siden er en dansk hjemmeside, så der skal stå tilføj til indkøbskurv.. Det samme problem er gælden hvis i prøver at trykke add to cart og derefter view cart. Der vil komme tekst frem hvor der står "shipping". Alle de her små oplysninger vil jeg selvfølgelig have lavet til dansk, men hvordan??? I kan se hvad jeg mener på nedenstående link.
http://atlassiargan.dk/blog/?post_type=product
Avatar billede michael_stim Ekspert
20. marts 2013 - 16:20 #1
Øhh, det er vist ikke kun det der skal oversættes. Prøv at sætte sproget på din hjemmeside til dansk.
Avatar billede ibrahimc Nybegynder
20. marts 2013 - 16:41 #3
Hvordan gør jeg det? Jeg har allerede den der eCommerce 2.04 ??