Avatar billede peterpeter Seniormester
19. marts 2013 - 13:58 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Gmail - Alle mails skal vises i Indbakke

Kære alle

Jeg er flittig bruger af Gmail, har gjort det i snart 4-5 år.

Men nu er jeg, kommet til at ændre i mine normale indstillinger !!!

Jeg ønsker, at alt min post skal komme/kunne ses i mappen "Indbakke".
Nogle mails ligger sig automatisk ned i "Vigtigt" og noget ikke... Klikker jeg så på "Alle e-mails" ligger de der så - alle mine mails !!

Altså alle de mails jeg gerne vil have i "Indbakke".

Jeg ønsker ikke hver gang jeg går ind, at skulle gå nedad og ind i "Alle e-mails" for at se alle mine mails...

Hmm.... Var det for kryptisk ??
Jeg vil meget gerne forklare det endnu tydeligere ;-)

Alle mine mails skal blot vises i "Indbakke" - så skal jeg nok selv sætte etiketter på !!

Hmm..... Håber virkelig der er nogle Gmail eksperter der kan hjælpe mig ....

På forhånd tak

Hav en vidunderlig dag

/Peter
Avatar billede vejmand Juniormester
19. marts 2013 - 14:08 #1
Hvis du går ind i Indstillinger > Indbakke
og her vælger Ingen markører og Tilsidesæt filtre, gør den så ikke som du ønsker?

Kan desværre ikke selv tjekke, da jeg henter mine mails ned lokalt med Windows Live Mail.....
Avatar billede peterpeter Seniormester
19. marts 2013 - 14:13 #2
Hej vejmand
Tak for dit svar.
Nej, jeg kan stadig klikke på "Alle e-mails" og her inde se mails som ikke er med i "Indbakke"...

Øv..

/Peter
Avatar billede vejmand Juniormester
19. marts 2013 - 14:27 #3
Ok, dette er hvad jeg kan finde om emnet: http://support.google.com/mail/answer/66346?hl=da&ref_topic=1668979

Ellers må vi håbe der kommer en mere kyndig forbi....  :-)
Avatar billede wjens Guru
19. marts 2013 - 14:32 #4
Vejmands input ser helt korrekt ud, men gælder dog kun for nye ankomne mails, ikke dem du allerede har fået.

Går nye mails også forkert?
Avatar billede peterpeter Seniormester
19. marts 2013 - 14:38 #5
Arhhh....

Jeg fastholder hans indstillinger og ser det lige an et par dage....

Tak

/Peter
Avatar billede peterpeter Seniormester
19. marts 2013 - 14:45 #6
..og mens jeg lige har fat i de rigtige eksperter:

Hvordan er det lige jeg sorterer mails med vedhæftninger ??

Jeg ved, jeg efter mange års Gmail brug, har mails med meget store vedhæftninger som jeg godt vil søge efter og slette !!

Tak - Mange tak ;-)

/Peter
Avatar billede vejmand Juniormester
19. marts 2013 - 15:14 #7
Avatar billede jokkejensen Novice
19. marts 2013 - 15:45 #8
du kan også bare i søgefeltet skrive

has:

så kommer der en række forslag frem, ex has:attachment

Mange flere hvis du scroller lidt ned her:

http://email.about.com/od/gmailtips/qt/et_find_mail.htm
Avatar billede jokkejensen Novice
19. marts 2013 - 15:45 #9
... sry vejmand :), det var vist lidt papegøje snak der.
Avatar billede ptj_11 Forsker
20. marts 2013 - 04:00 #10
Papegøjesnak- Herligt udtryk!
/ptj_11
Avatar billede peterpeter Seniormester
21. februar 2014 - 23:01 #11
Dem der ønsker point, lig lige et svar.
Avatar billede vejmand Juniormester
22. februar 2014 - 02:01 #12
.