en router med wifi - den behøver ikke være tilsluttet internet, så er det bare et lokalt netværk. Og der er mange programmer til formålet, fx teamviewer.
det går fint - specielt når I ikke skal omkring internettet, men kører lokalt. Den af de to maskiner med laveste skærmopløsning bestemmer billedet på begge maskiner.
Som firma skal teamviewer betales - det er gratis for private.
Brug google docs til Collaborative Editing, eller aktiver det i excel arket og del filen, det er da meget skønnere imo.
Muligt siden office 2007
Det er desuden pisse besværligt at være 2 om at styre mus og keyboard gennem teamviewer, eller, man skal lave det samme. Man kan ikke arbejde samtidigt, men kun se hvad den anden bruger gør. Godt til support, men ik til at arbejde flere i et dokument.
Hej igen tusind tak for Info. Det må prøves - ved du om følgende set up vil kører på lokalt netværk via routeren og teamviwer:
1 laptop som udveksler data / kan arbejde i f.eks. regneark ? 2 laptop som udveksler data / kan arbejde i samme regneark som laptop 1 og sync disse i realtime 3 laptop som monitorer og kan vise data i regnearket som laptop 1+2 arbejder med ?
som sådanne, så kan du bruge en tredie bærbar/stationær som nas og printer-styrer. Så har du 100% mulighed for let at tilføje ny printer, og ekstra diske. En nas er mere låst i opsætning.
Fandt ingen løsning og det er heller ikke relevant mere
Synes godt om
Ny brugerNybegynder
Din løsning...
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.