Avatar billede rasmus3500 Nybegynder
18. marts 2013 - 22:34 Der er 8 kommentarer

Mobil med nedsat strømkapacitet

Hej

Jeg kunne godt tænke mig at høre om det har været hørt eller set før, nemlig at en mobil der normalt kan holde strøm i (lad os sige en uge) efter få hændelser, pludselig kun kan holde strøm i maks en dag's tid.

Jeg har tabt mobilen et par gange, men jeg ved ikke om hvorvidt det har en betydning på problemet.

Alt information ville være værdsat
Tak.

Mvh.
Rasmus Johnsen
Avatar billede Blueeyez Mester
19. marts 2013 - 00:41 #1
Altså om du slår den i et bord eller taber den giver næsten samme resultat, selvom skærmen normalt først tager skade..

Har du før haft 3g aktiveret og er det aktiveret nu? Det kan nemt gøre en enorm forskel.. (At du skriver mobil sætter mig i en grå zone)
Avatar billede sadolin1978 Novice
19. marts 2013 - 08:43 #2
Det næste er hvilken mobil er der tale om ?
Er der Wi-Fi på den og er det slået til ?
hvis der er har du så evt skjulte nætværk som du tilslutter?
Avatar billede rasmus3500 Nybegynder
19. marts 2013 - 19:39 #3
Jeg er rimelig sikker på at jeg ikke har noget Wifi eller anden form for internet aktivitet kørende.
Avatar billede Blueeyez Mester
19. marts 2013 - 20:32 #4
Hvor gammel er mobilen?
Begyndte det efter du tabte den sidst eller?

Det kan være i batteriet noget har taget skade, lige såvel som i mobilen..
Avatar billede rasmus3500 Nybegynder
20. marts 2013 - 22:53 #5
Mobilen er en Sony Ericsson Xperia mini-model som er lige godt 3 år gammel, og den begyndte at gøre det ud af det blå.

Faktisk er der også en detalje som måske kan være væsentlig.
Den kan ikke forblive på pauseskærm, efter et stykke tid så starter skærmen op og forbliver sådan.
Avatar billede Blueeyez Mester
20. marts 2013 - 23:10 #6
#5 lyder enten som den er ved og dø eller fejl i systemet.. Svært og fastslå da alderen er høj, samtidig oplyser du du har tabt den xx antal gange ?

Så en nulstilling kan måske hjælpe med det hele eller kun pauseskærm problemet.

Hvis det ikke hjælper vil jeg påpege kombination af alder og at den har slået sig.. Det ses meget i computer verdenen at bærbare fejler efter 1,5 - 2 år som om de bare skal dø.. (Gælder ved nyere, da der var engang hvor man holdt en høj kvalitet, men udstyr kan os mere og mere hvilket gør det mere og mere sårbart kombineret med tætheden..)

Følgende er blot information..
Avatar billede rasmus3500 Nybegynder
21. marts 2013 - 13:08 #7
Tak for alt den information.
Avatar billede Blueeyez Mester
08. april 2013 - 21:09 #8
Smider et svar da jeg antager du fik løsningen på dit spørgsmål.
Afmelder os overvågning af tråden.