Avatar billede Nyelands Nybegynder
18. marts 2013 - 09:47 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Dynamisk formular med mulighed for at trække rapporter

Hej eksperter.

1)Jeg har brug for en web formularløsning, hvor brugeren ikke kan sende via submit før alle relevante felter/spørgsmål er udfyldt.

2)Også af statistik hensyn vil vi meg et gerne lave løsningen meget mere detaljerede. Efter indtastning af stamoplysninger, skal det således være muligt at blive ført videre til de relevantes spørgsmål.

3)Sidst men ikke mindt skal der være mulighed for at trække noget statistik på brugernes besvarelser i form af ex. krydstabuleringer, hvor vi kan se hvor mange der har svaret ja/nej et givent spørgsmål.

Tak for hjælpen.
Avatar billede Slettet bruger
18. marts 2013 - 10:42 #1
Hej Nyelands

Hvilket sprog skal det være i fx. ASP ell. PHP?

Skal det være et system hvor I kan indsætte nye spørgsmål og/eller oprette nye formularer?
Skal I kunne krydsreferere på statestikken eller er det bare en oversigt over de enkelte spørgsmål?

Der skal nok lidt mere information på opgaven for at det er  muligt at vide mere om hvad det vil tage af tid osv.

Du/I kan sagtens skrive direkte til mig på osj@device.dk med flere informationer.

Vh
Ole Jørgensen
Avatar billede Nyelands Nybegynder
18. marts 2013 - 11:08 #2
Gode spørgsmål.

Jeg er ikke sikker på om, den står og falder på om det er ASP eller PHP.

Det ville være en klar fordel, hvis der er mulighed for at oprette nye spørgsmål - eller så skal vi bare være meget skarpe for begyndelsen på, hvilke vi skal bruge. Det er ikke sådan at, der disse spørgsmål skal ændres i tide og utide, så tror det vil komme til at lægge ret fast så snart de er helt definerede.
Avatar billede Slettet bruger
18. marts 2013 - 13:42 #3
Jeg tænkte bare det måske skulle hostes hos en eksisterende udbyder og derved var der allerede bestemt om det lå på en ASP eller PHP platform, samt hvilken database der var tilknyttet.

Der skal dog stadig mere information om hvordan I vil styrer dette og hvilke funktioner der præcis skal være i det.
Avatar billede Nyelands Nybegynder
15. august 2013 - 10:20 #4
Jeg lukker denne tråd, det emnet ikke længere er relevant. Tak for input.
Avatar billede Nyelands Nybegynder
15. august 2013 - 10:21 #5
vv