Avatar billede Morten2z Nybegynder
17. marts 2013 - 19:42 Der er 2 kommentarer

Windows live movie maker fryser

Hej
Nu er jeg gentagne gange stødt på gode svar her fra eksperten når jeg har søgt på it problemer. Lige nu har vi et familiært problem som jeg håber i kan hjælpe med:
Min dreng har købt et Sony HDR-CX190 som gemmer HD film i AVCHD format. Han kan fint importere dem til windows live movie maker, men under redigeringen "svarer programmet ikke". Vi har nu prøvet på flere af vores laptops og svaret er det samme. Vi kører alle windows 7.
Hvis han istedet bare henter filmene ind i windows movie maker (ikke live), findes de ikke fra hans kamera.
Kort sagt, med det ene program kan han hente film ind men programmet fryser under redigeringen. Med det andet program kan han ikke finde filerne når de er hentet ind.

Har i et godt råd evt. om der findes alternativt gratis eller billigt redigerings program.

God aften til alle herinde.
Avatar billede scootergrisen Nybegynder
17. marts 2013 - 22:03 #1
Jeg kender ikke AVCHD format og ved ikke om movie maker kan bruge det.

Men du kan prøve og opdater movie maker og se om det så virker. Jeg havde moviemaker også efter jeg opdaterede det kom der nogen nye funktioner for eksempel at man kunne juster hvor hurtigt videoen skulle køre så alene af den grund kunne du opdater.
18. marts 2013 - 09:19 #2
Velkommen til E. ...

Evt. kig her ->
www.windowsmoviemakers.net/Forums/