Avatar billede ibrahimc Nybegynder
14. marts 2013 - 17:24 Der er 4 kommentarer

Ændre flash site således den ikke er flash mere.

Hej. Jeg har købt en flash hjemmeside som jeg så har fundet ud af ikke vil kunne fungere optimalt som en webshop. Jeg har derfor bestemt mig at købe en ny hjemmeside, som skal være bygget af HTML.. Jeg vil høre om det er muligt at konventere min nuværende flash site, til en ikke flash?

På forhånd tak!
Avatar billede arne_v Ekspert
14. marts 2013 - 17:52 #1
Det er ikke muligt at goere automatisk.
Avatar billede arne_v Ekspert
14. marts 2013 - 17:54 #2
(Adobe har visse tools som kan hjaelpe, men ...)
Avatar billede ibrahimc Nybegynder
14. marts 2013 - 18:07 #3
men?
Avatar billede arne_v Ekspert
14. marts 2013 - 18:16 #4
Hjaelpe med at konvertere er ikke det samme som at konvertere.

Og du skal jo have noget ud af det som ikke bare giver et output der ligner, men ogsaa goer det lidt bedre (ellers var der jo ikke grund til at konvetere i foerste omgang) og kan vedligeholdes fremover.

Det er et stort arbejde. Og ikke noget man automatiserer.