Avatar billede ibrahimc Nybegynder
13. marts 2013 - 10:52 Der er 6 kommentarer

Google kan ikke læse min hjemmeside! :-(

Hej. Jeg har købt en template fra templatemonster, en installation af FLASH MOTO CMS og hosting fra Bluehost.com.
Jeg har efterfølgende fundet ud af at man ikke kan finde min hjemmeside på google eller andre søgemaskiner, da min hjemmeside er bygget af flash :s ? Min hjemmeside bliver udelukkende en webshop, så det bliver et stort problem for mig, hvis man ikke kan se min hjemmeside på google.
På baggrund af min manglede viden indenfor dette, ved jeg virkelig ikke hvad jeg skal gøre.. Hvad er mulighedener? Hvad kan jeg gøre?
Avatar billede claes57 Ekspert
13. marts 2013 - 11:18 #1
og flash dur ikke på apple...
Så det er ikke et godt valg med den butiksløsning. Skift til en html-baseret kode, og start forfra.
Avatar billede ibrahimc Nybegynder
13. marts 2013 - 11:26 #2
Nej lige præcis.. Er det eneste mulighed?
Hvad vil det sige at skifte til en Html-baseret kode? Betyder det at jeg stadig kan bruge den template jeg købte eller?

De tilbyder at få pengene tilbage, hvis ikke man er tilfreds.
Avatar billede claes57 Ekspert
13. marts 2013 - 11:51 #3
du kan ikke bruge den template - men skal finde et andet design, der er tilpasset den løsning, du så vælger.
Du vil dog (dyr løsning) nok kunne få en designer til at overføre designet fra din flash-template til anden løsning (fx wordpress eller joomla)
Avatar billede ibrahimc Nybegynder
13. marts 2013 - 12:11 #4
Det lyder rigtig træls... Men tusind tak for svaret
Avatar billede claes57 Ekspert
13. marts 2013 - 12:16 #5
læg et svar selv, så du kan lukke...
Avatar billede ibrahimc Nybegynder
13. marts 2013 - 20:51 #6
Okay