Avatar billede Laban007 Nybegynder
10. marts 2013 - 17:28 Der er 4 kommentarer

Gamer pc?

Hejsa alle sammen!
Jeg ville bare lige høre om den her pc er pengene værd og om man måske kan få noget der er bedre?

http://www.sharkgaming.dk/silent-shark-brutality.html

Mvh.
Avatar billede martinnygaard92 Nybegynder
10. marts 2013 - 17:33 #1
byg en selv der er lidt og spare men god pc og fin pris
Avatar billede Laban007 Nybegynder
10. marts 2013 - 17:36 #2
Har aldrig prøvet at bygge en pc?
Er det svært eller?
Avatar billede martinnygaard92 Nybegynder
10. marts 2013 - 17:42 #3
Avatar billede NielsErikK Juniormester
11. marts 2013 - 15:40 #4
Du skal kun bruge SVAR-funktionen i forbindelse med pointgivning og lukning af spørgsmålet.
De/den person hvis løsning du kunne bruge, beder du lægge et svar, derefter skal du tildele hans/deres svar point og godkende det.
(Du kan vælge at belønne flere personer)

Når du blot skriver til folk, bruges kommentar.  :-)

Den pc du har fundet hos Shark matcher den her i spil ydelse, men der er prisforskel...
http://www.topdata.dk/product.asp?product=8601

Beder du om SLI bundkort og køber et ekstra grafikkort, så koster den næsten det samme/en smule mere hvis vi medregner større PSU, men vil lammetæve den fra Shark.