Avatar billede manstrup Nybegynder
10. marts 2013 - 09:49 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Der er ikke adgang til Outlook-datafilen

Jeg oprettede en online-backup-funktion på min pc - og flyttede mine pst-filer her - efterfølgende gik jeg ind i Outlook og flyttede henvisningerne hertil.
Men Status for Send/Modtag bliver ved med at være "Der er ikke adgang...."
Efter at have prøvet http://www.eksperten.dk/spm/943793 er jeg stadig i problemer - får ikke adgang til filerne.

Er filerne nu låst?
Bør jeg geninstallere Outlook?
Eller hvad hjælper?

På forhånd tak!
10. marts 2013 - 11:19 #1
Check at *.PST filen ikke er "Read-Only" ?
Avatar billede manstrup Nybegynder
11. marts 2013 - 11:01 #2
Ja, jeg skulle have fuld adgang til filerne (desværre)
Andre bud?
11. marts 2013 - 11:06 #3
...online-backup-funktion ... - ligger filerne så nu ude i "skyen" ?
Avatar billede manstrup Nybegynder
11. marts 2013 - 13:18 #4
Jeg bruger Drop-box.
I første omgang røg filerne "op i skyen" - og jeg fik fejlen.
Min første indskydelse var at Outlook ikke kunne håndtere dette - jeg kopierede filerne til et andet sted på harddisken og ændrede referencerne - men stadig samme problem.
Avatar billede manstrup Nybegynder
11. marts 2013 - 15:01 #5
Jeg fandt selv løsningen nu. Slet emailkontoen - opret den påny og peg på den gamle datafil ;-)
Avatar billede manstrup Nybegynder
25. juni 2013 - 23:19 #6
Jeg fandt selv løsningen nu. Slet emailkontoen - opret den påny og peg på den gamle datafil ;-)
Avatar billede LauritsE Praktikant
21. februar 2018 - 14:23 #7
Jeg har gjort det samme. Men hvordan får jeg kontakterne i min adressebog frem igen?