Avatar billede hinkesten Praktikant
05. marts 2013 - 15:29 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

ASP/Access - Hent uden dubletter

Hej

Jeg er ved at lave et system der logger alle udgående opkald for at måle vores udgående opkald i virksomheden, men jeg har problemer med at fjerne dubletter i udtrækningen af data og jeg er rimelig blank på hvordan jeg skal fjerne disse.

Rent praktisk opstår der dubletter når en sælger ringer ud til samme telefon-nummer mere end én gang pga. kunden ikke tager telefonen fx.

Er der én der har et forslag til dette?

På forhånd tak

MVH Dennis
Avatar billede claes57 Ekspert
05. marts 2013 - 15:41 #1
Avatar billede hinkesten Praktikant
05. marts 2013 - 16:01 #2
SUUUPER! Det var da virkelig nemmere end jeg havde regnet med. Tusind tak.

Same procedure?
Avatar billede claes57 Ekspert
05. marts 2013 - 16:23 #3
bare luk... ;)
Avatar billede hinkesten Praktikant
05. marts 2013 - 16:26 #4
Hehe, det er imponerende så meget du har hjulpet mig de sidste par dage. Jeg værdsætter det virkelig - så mange mange tak :-)