Avatar billede xpenzif Nybegynder
05. marts 2013 - 14:33 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Vedr. automatisk downloading på Synology NAS

Hej Eksperter.
Jeg overvejer at købe en NAS server til hjemmet, til opbevaring af alle vores data.
Jeg har i forvejen en dedikeret server stående i min lejlighed i Frankrig.
Er der nogen som ved om det er muligt at opsætte en Synology NAS til automatisk at hente filer når de er blevet oprettet på en ekstern server? i dette tilfælde ønsker jeg altså at hente filer til min NAS ligeså snart de er oprettet på min server i Frankrig.

Håber der sidder en ekspert som kan svare på mit spørgsmål. :)
Avatar billede Venzo Nybegynder
05. marts 2013 - 15:42 #1
Hvis du kan installere dropbox på din server, er det vel en løsning :)
Avatar billede der_kommandant Praktikant
06. marts 2013 - 07:57 #2
Det er useriøst bare at foreslå dropbox....

Kunne du være lidt mere specifik på hvilken server du har i Frankrig, hvor meget data snakker vi om osv.??
Avatar billede Kugelmann Nybegynder
09. marts 2013 - 11:19 #3
Du skal bare installere cloud service fra din kontrolpanel på din synology Nas.

du kan efterfølgende installere den tilhørende software fra synology på din "server" eller andre klienter...

din opdatere alle klienter og server automatisk, og så gemmer den også dine slettede filer =)

jeg bruger det selv i dagligdagen på forskellige workstations, iphone mv..

/Steffen
Avatar billede xpenzif Nybegynder
21. marts 2013 - 06:03 #4
Tak for det Kugelmann. Det var hvad jeg søgte. :)