Avatar billede kristian_halte Nybegynder
05. marts 2013 - 14:16 Der er 8 kommentarer

VIRUS! HJÆÆÆÆÆLP

Hej

Min computer har ikke fejlet noget, men den er pludslig gået amok. Når jeg starten den mangler der ikoner på skrivebordet, baggrund osv. "Denne computer" er erstattet af System Repair og der er næsten ikke programmer i Start, ligesom der heller ikke er på menulinien.

Denne fejl popper op 100 gange:

Exception Processing Message 0xC0000029 Parameters 0x750B00230x00000BE 0x750B0784 0x750B02E1

En anden fejl kommer også op:
The system cannot find the drive specified. The device is unreachable.

Jeg har prøvet er systemgendannelse, men der er ingen datoer at sætte den tilbage til.
Avatar billede kristian_halte Nybegynder
05. marts 2013 - 14:19 #1
Der står også noget med SVCHOST.exe
Avatar billede Blandy Praktikant
05. marts 2013 - 14:45 #2
sikker på den ikke starter op i fejlsikret tilstand?
Avatar billede kristian_halte Nybegynder
05. marts 2013 - 14:54 #3
Gør den ikke
Avatar billede m_claus Nybegynder
05. marts 2013 - 14:57 #4
Avatar billede Jensen DK Novice
05. marts 2013 - 16:15 #5
På tide at du ser på dem her. http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/kristian_halte
Det er ikke sikkert at du får megen hjælp når du er ligeglad med hjælperene.
Avatar billede kristian_halte Nybegynder
05. marts 2013 - 16:19 #6
Jeg er ikke ligeglad. Pointene her går f.eks. til m_claus. Han har lavet et svar, hvor jeg kan krydse af. Ved ikke hvordan man gør, når svaret ikke er lavet sådan::

Claus: Kan det passe man skal betale for det program? Jeg skal indtaste en "activation code"
Avatar billede Jensen DK Novice
05. marts 2013 - 18:16 #7
Det er din opgave at bede om et svar fra den som du har fået noget brugbart fra, så sætter du et flueben til højre og godkender nede til venstre, dem du ikke giver flueben bliver afvist.
Avatar billede Slettet bruger
06. marts 2013 - 23:08 #8
hej har du filer på computeren så lek den påen usb disk OGså formater den :) med en ny windows