Avatar billede Slettet bruger
03. marts 2013 - 18:08 Der er 20 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke aktivere vejr widget

Efter ny installation af Windows kan jeg ikke aktiver vejr widgten. Får beskeden: "Der blev ikke oprettet forbindelse til tjenesten".
Som I kan regne ud, h a r jeg internet forbindelse ...
Avatar billede Slettet bruger
03. marts 2013 - 18:49 #1
Eller gadget, hedder de vist.
Avatar billede Slettet bruger
03. marts 2013 - 18:51 #2
Valuta kan helelr ikke oprette forbindelse.
Avatar billede Slettet bruger
03. marts 2013 - 18:51 #3
Hvad er det for noget lort!??
Avatar billede NielsErikK Juniormester
03. marts 2013 - 20:22 #4
Hvad med firewall?

Du bør fortælle hvilken version af windows.
Avatar billede Slettet bruger
03. marts 2013 - 20:54 #5
Hvilken version af Windows? Jeg har oprettet spørgsmålet i Styresystemer » Workstation »  Windows 7.

Jeg bruger Windows firewall.

Har aldrig før haft problemet. Og hele konfigurationen (ALT inklusive) er den samme som hidtil.
Avatar billede jjbirk Nybegynder
03. marts 2013 - 21:11 #6
Tror det er noget der er blevet lukket ned.
Jeg har brugt radioen men en dag virket den og de andre som kræver net ikke mere :-(
Avatar billede Slettet bruger
03. marts 2013 - 21:14 #7
Det hele virkede i går.
Har heller ikke hørt om at det ikke længere skulle være understøttets. Den tror jeg ikke rigtig på.
Avatar billede poko2 Nybegynder
04. marts 2013 - 11:13 #8
Jeg kan heller ikke få vejr til at virke mere!
http://windows.microsoft.com/da-DK/windows/downloads/personalize/gadgets

Fordi vi ønsker at fokusere på de spændende muligheder i den nyeste version af Windows, er Windows-webstedet ikke længere vært for gadgetgalleriet.

http://windows.microsoft.com/da-dk/windows7/products/features/gadgets
Bemærk!
Bing Traffic-gadgeten er ikke længere tilgængelig.
Det er ikke længere muligt at få flere gadgets fra Windows-webstedet.
Avatar billede Slettet bruger
04. marts 2013 - 16:48 #9
Syntes teklsten er en smule forvirrende. Vil det "oversat" sige, at man ikke længere kan bruge de gadgets der er i Windows 7.

Hvis ja, er det virkelig råddent. Hvorfor fanden skal Windows 7 brugere bødfe for hvad de har af planer med Windows 8 (eller har jeg ikke fattet noget)?
Avatar billede poko2 Nybegynder
04. marts 2013 - 17:02 #10
Vi har lige installeret på en Samsung Bærbar som kom med posten idag!det eneste vi kan få til at virke er uret.
Avatar billede Slettet bruger
04. marts 2013 - 18:34 #11
Det er virkelig råddent. Fuck Microsoft!
Avatar billede Poko1 Ekspert
05. marts 2013 - 16:43 #12
Jeg har fundet løsningen til Vejrgadget!
Find en Win 7 computer hvor det stadig virker
gå i kontrolpanel mappeindstillinger vis skjulte filer mapper og drev derefter går du ind i brugere brugernavnet kopierer AppData og sætter dem ind sig ja til at overskrive tilsidst kommer der nogle der ikke kan flyttes dem springer du over gå til skrivebord åben gadgets og det skulle virke!
Avatar billede Poko1 Ekspert
05. marts 2013 - 16:50 #13
poko2 er min nevø:-)
Avatar billede Slettet bruger
05. marts 2013 - 19:11 #14
Jeg har ikke adgang til nogen anden computer.
Avatar billede Poko1 Ekspert
08. marts 2013 - 22:13 #15
Her er muligheden for stadig at kunne bruge forskellige gadgets i Windows Sidebar
Åben Stifinder tryk på >Brugere >Dit Brugernavn >AppData >Lokal >Microsoft Udskift mappen Feeds med denne som findes i denne RAR Fil!
http://gratisupload.dk/vis/693070
Avatar billede Slettet bruger
09. marts 2013 - 02:58 #16
Det virker. :) Tusinde tak!!

Læg svar for point.
Avatar billede Poko1 Ekspert
09. marts 2013 - 06:35 #17
Læg blot selv et svar jeg samler ikke ;-)
Avatar billede Poko1 Ekspert
09. marts 2013 - 09:38 #18
Her kan du stadig høre net radio som gadget´s
http://sogb.dk/gadget/SogBNetRadio.gadget
Avatar billede Slettet bruger
09. marts 2013 - 16:33 #19
Ok. Tak.
Avatar billede Slettet bruger
09. marts 2013 - 16:33 #20
.
Avatar billede mand1g Nybegynder
04. marts 2015 - 00:25 #21
Det virker ikke for mig. Jeg kan stadig ikke få vejret til at virke på mit skrivebord