Avatar billede Slettet bruger
03. marts 2013 - 14:18 Der er 8 kommentarer

Gmail problemer

Jeg har formateret min stationære Fujitsu Esprimo Q900.
Jeg har forsøgt op til flere gange at oprette min Gmail konto,
Hver gang kommer meddelsen tilbage med: Severen kan ikke godkende dine login oplysninger osv.
Gmail adressen har fungeret korrekt inden jeg formaterede.
Hvad er jeres løsning
På forhånd tak
acn
Avatar billede vejmand Juniormester
03. marts 2013 - 14:24 #1
Du er nødt til at fortælle hvordan du har sat det op, ellers har vi jo ingen chance for at hjælpe.....

Hvilket program bruger du, og hvor har du f.eks. flueben osv....

Her er f.eks. en guide til Outlook 2007: http://www.officeguide.dk/outlook/37-tips/95-tilfoj-din-gmail-konto-til-outlook-2007
Avatar billede Slettet bruger
03. marts 2013 - 14:52 #2
Jeg har ikke noget svar
Avatar billede vejmand Juniormester
03. marts 2013 - 15:02 #3
Ok, er problemet så løst?
Avatar billede claes57 Ekspert
03. marts 2013 - 16:05 #4
hvis gmail har fungeret tidligere, så skal du ikke oprette den - men bare logge ind.
Avatar billede vejmand Juniormester
03. marts 2013 - 16:38 #5
claes57 >> Hvis det er Outlook, Windows Live Mail eller lign. skal den oprettes igen i programmet.....

Derfor spørger jeg om yderligere oplysninger, men det svarer drisse desværre ikke på.

Men ellers har du ret, hvis det er i browseren problemet er, så skal der bare logges ind igen.
Avatar billede tigi Nybegynder
18. marts 2013 - 14:56 #6
godkender svaret
Avatar billede tigi Nybegynder
18. marts 2013 - 14:58 #7
Jeg håber at mit spørgsmål bliver slettet
Avatar billede vejmand Juniormester
18. marts 2013 - 15:38 #8
Du kan ikke slette et spørgsmål, du skal lukke det.
Her kan du se, hvordan du accepterer et svar: http://www.youtube.com/watch?v=s26DGiuvXBo