Avatar billede stefan1982 Nybegynder
03. marts 2013 - 05:51 Der er 6 kommentarer

Nogen der kan hjælpe problem med grafikkort

håber virkelig der er en venlig sjæl der kan hjælpe :-)
jeg har fået en stationer pc og har et problem med mit grafik kort der står kun ( 3d play your cards right ) og kan ikke finde en rigtig driver og selvom jeg sagtens kan bruge hdmi udgangen så kan computeren kun se et standard vga grafikkort er ved at løbe tør for ideer har prøvet at hente ny bios hjalp ikke installere win igen heller ikke :-(
har win 7 ultimate 32bit bundkort er et Asus P7P55 LX
hvis mere info behøves så gerne spørg
Avatar billede Blueeyez Mester
03. marts 2013 - 07:18 #1
Programmet gpu-z kan måske fortælle dig det, hvis ikke så kan du bruge slimdrivers til at finde driver til grafikkortet :-)
Avatar billede stefan1982 Nybegynder
03. marts 2013 - 10:24 #2
hej har lige prøvet slimdrivers :-) rigtig godt men desværre så virkede det ikke :-/ den sagde der var en ny driver til det standard vga kort og har fået ny driver der.
men den kan stadig ikke registere det nye grafikkort :-( og har prøvet et par af de stykker som gpu-z men det er underligt de siger det samme som inde i enhedshåntering (Standard vgakort) føler mig lidt på bar bund øv
hvis du kommer i mere så endelig skriv :-)
Avatar billede stefan1982 Nybegynder
03. marts 2013 - 10:27 #3
ville gerne have lagt billeder ud af mit grafik kort måske nogen kunne genkende det og vidste hvad det 100% er men kan ikke finde ud af at få billeder herind :-/
men alt hjælp er virkelig værdsat :-)
Avatar billede Blueeyez Mester
03. marts 2013 - 10:34 #4
Tag skærmbilled af gpu-z og smid herind med tinypic.com
Avatar billede stefan1982 Nybegynder
03. marts 2013 - 11:39 #5
Hej nu har jeg langt om længe fået det hele til at virke tak for hjælpen :-)
Avatar billede Blueeyez Mester
03. marts 2013 - 11:51 #6
Hvad var løsningen? :)