Avatar billede TocOne Nybegynder
28. februar 2013 - 15:11 Der er 5 kommentarer

Styring af skrivebordsvindue blev afbrudt og lukket

Min computer er begyndt at melde følgende fejl : styring af skrivebordsvindue blev afbrudt og lukket.
Computeren kan til nød bruges.
Dog virker Explorer ikke, den kan ikke åbnes efter denne fejl er dukket op.

Nogen der kan hjælpe.
Er det evt. Virus?
Styresystem er win7.

På for hånd tak
Avatar billede 220661 Ekspert
28. februar 2013 - 15:43 #1
Har du en win 7 cd, så sæt den i dvd drevet.
Prøv at tjekke dine systemfiler for fejl:
http://www.sevenforums.com/tutorials/1538-sfc-scannow-command-system-file-checker.html
Avatar billede TocOne Nybegynder
28. februar 2013 - 17:20 #2
Hej 220661

Har nu prøvet at køre igennem.
Med flg. resultat : Windows Ressource beskyttelse
har ikke fundet integritetsfejl.

Mvh.
TocOne
Avatar billede 220661 Ekspert
28. februar 2013 - 17:36 #3
Hvor lang tid har du haft fejlen?
Systemgendannelse til før problem opstod er det en mulighed?
Avatar billede vejmand Juniormester
28. februar 2013 - 17:37 #4
Har du evt. prøvet med en systemgendannelse?
http://windows.microsoft.com/da-dk/windows7/products/features/system-restore

PS: Husk at sende egne indlæg som "Kommentar" og ikke som "Svar".
"Svar" er til pointgivning, som tak for hjælpen.  :-)
Avatar billede kimschaumann Nybegynder
25. marts 2013 - 19:55 #5
Hej. Jeg har haft samme virkelig meget generende problem. Som en anden bruger anbefaler, har jeg løst det ved en systemgendannelse. Systemet er gendannet til før jeg opgraderede mit 64-bit win7-system rutinemæssigt ved at installere de vigtige opdateringer via Windows update og fik opgraderet Internet Explorer 9 til Internet Explorer 10. Det er den opgradering, der skaber problemet hos mig. Efter at have fjernet opgraderingen forsvandt fejlen hos mig. Nu venter jeg med at opgradere til Internet Explorer 10 i en måneds tid. Så vil jeg prøve igen - måske har Microsoft løst problemet til den tid. Hvis problemet stadig er der, systemgendanner jeg atter til før denne opdatering. Jeg har en Dell bærbar PC. Jeg ved ikke, om problemet er begrænset til Dells modeller.