Avatar billede lx2ba Novice
26. februar 2013 - 11:36 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Autofuldførelse af adresse i Outlook 2002?

Min kone kører stadig med sin "gamle" Officepakke 2002! PC'en kører Win XP. Jeg kan ikke finde indstillingen til at fuldstændiggøre adresser, når man påbegynder skrivnng af adresse. Jeg synes, at jeg kan huske, at det var der, da jeg selv brugte den "gamle" Office pakke. Hjælp?
Avatar billede 220661 Ekspert
26. februar 2013 - 11:41 #1
Prøv at se om dette løser problemet:
http://office.microsoft.com/da-dk/outlook-help/sla-autofuldforelse-af-navne-fra-HP006376754.aspx?redir=0
I skal bare indsætte markeringen i stedet for at fjerne den
Avatar billede lx2ba Novice
26. februar 2013 - 12:12 #2
Desværre, så passer denne side ikke på den meget "gamle" Office 2002 (der står jo faktisk også til højre på MS-siden, som dit link åbner, at den gælder for 2003!).
Det kan godt være, at jeg bare har glemt, at denne funktion ikke fandtes ;<(
Avatar billede lx2ba Novice
26. februar 2013 - 12:40 #3
Har ved en fejl slettet overvågning af denne tråd. Det klarer jeg lige ved at oprette denne "kommentar".
Avatar billede 220661 Ekspert
26. februar 2013 - 12:44 #4
Ok. Du behøver ikke at skrive en kommentar for at overvåge en tråd.
Er der sat kryds i feltet "overvåg denne tråd", så trykker du bare på opret, og du vil overvåge denne.
Bruger selv denne måde hvis der er tråde som jeg vil kigge med i.
Avatar billede lx2ba Novice
12. april 2013 - 07:48 #5
Desværre er der ikke kommet noget brugbart svar!