Avatar billede doro Nybegynder
12. august 2001 - 17:50 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

formular med cgi script

Jeg skal ha´ lavet en formular som skal bruge cgi, hvordan gør man det?
Det der er mit problem er hvor cgi scriptet skal være i mit html dokument (hvis det er dr det skal være)og hvordan de virker. Jeg har ingen problemer med at lave min formular
Avatar billede crunch Nybegynder
12. august 2001 - 17:53 #1
det skal ikke være i dit dokument. Når du indsætter en form så kan du se der er en stiplet linie, og heri (kig i din property box) skal du skrive adressen til det script der skal modtage de informationer der er puttet i formen.

Hvilket script er det ?
Avatar billede doro Nybegynder
12. august 2001 - 18:55 #2
hvor finder jeg et cgi script
Avatar billede crunch Nybegynder
12. august 2001 - 18:58 #3
det kommer lidt an på hvad du skal med informationerne. CGI er lidt gammeldags. Typisk vil det være nemmere at bruge ASP (NT server) eller PHP(Linux).
Avatar billede doro Nybegynder
12. august 2001 - 19:26 #4
det er en formular der skal sendes til en e-mail adresse.
Jeg vil gerne bruge et cgi script