Avatar billede djsteiner Nybegynder
25. februar 2013 - 10:55 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Prisfunktion til booking system

Hej

Jeg leder efter nogle som kan lave en Prisfunktion til et booking system som jeg har købt.

System er lavet i PHP, MYSQL, HTML, CSS og Javascrip/jquery

I kan se systemet her hvor jeg har købt det:
http://codecanyon.net/item/apartment-rental-system/full_screen_preview/2780106

Her har ip adressen hvor min udgave køre nu:
http://d26090124.u86.surftown.dk/

I administrationen (CMS):

Her skal det være muligt at sætte  priserne op til hver enkelt hus.

Priser er uge priser som, og er fra lørdag til næste lørdag.

Front end:

Kunden vælge et tidsperiode med to datovælgere herfra udregnes prisen.

Priserne udregnes efter de priser som er sat i administrationen på hver lejlighed.

Halve uger beregnes på følgende måde:

3 dage er 70% af en uges pris.
4 dage er 80% af en uges pris.
5 dage er 90% af en uges pris.

Prisen beregnes altid fra lørdag til næste lørdag. Hvis der er halve uger bruges ovenstående eksempel.

Prisen er euroen:

I den øverste banner skal der være en drop down til at vælge valutaen. Euroen (€)og Danske kroner (DKK.)

Priserne i databasen skal være i danske kroner. Når euroen er valgt fra drop down, bliver den danske krones ganget med 7,5 og afrundet til hele euro.

Opsætning af pay-pal:
Et eller andet sted i systemet er der fil hvor pay-pal indstillinger kan angives.

Håber alt dette giver mening! :)

Hvad skal sådan noget koste? Nogen der vil give et tilbud?

Venlig Hilsen Karsten (djsteiner)
Avatar billede Slettet bruger
25. februar 2013 - 18:04 #1
Hej Karsten

Det lyder som et interessant projekt, men måske lidt svært at sætte en pris på uden at det bliver et overslag der nok ender med ikke helt at være realistisk.

Det kommer an på hvordan koden er i dag i det system du har og hvor let det er at ændre på.
Men jeg vil tro det er til at have med at gøre.

Hvad tænker du selv, har du et budget som du havde i tankerne?

Du må meget gerne skrive til mig på osj@device.dk og så kan vi skrive lidt frem og tilbage, jeg er frontend mand, men har en god partner der kan lave backend delene. Så måske kan vi finde ud af noget fornuftigt.

Vh
Ole Jørgensen
Avatar billede djsteiner Nybegynder
25. februar 2013 - 19:58 #2
Lyder rigtigt godt! :)

omkring budget så er så bliver det en fast pris vi aftaler.

Jeg skriver lige til dig.
Avatar billede djsteiner Nybegynder
08. maj 2013 - 17:07 #3
Hej spacemaninc  beklager at jeg først for svaret nu, men den opgave jeg skulle have hjælp til gik lidt i vasken da jeg fik nyt job osv.

Men måske jeg for brug at få lavet noget en anden gang. Kunne jeg godt forstille mig.

Kom lige med et svar så du point og vi kan få dette spørgsmål lukket
Avatar billede djsteiner Nybegynder
10. juni 2013 - 15:18 #4
Lukke tid!!
Avatar billede Slettet bruger
10. juni 2013 - 15:30 #5
Der fik jeg ikke lige svaret, men havde ikke fået notifikation om at der var et svar på denne.

Under alle omstændigheder skal jeg ikke have point da der ingen opgave blev løst, men du skriver bare en anden gang, hvis det skulle blive aktuelt.
Avatar billede djsteiner Nybegynder
10. juni 2013 - 15:47 #6
Super tak for det! :)

Kan godt tænkes jeg vender tilbage.