Avatar billede TingoWinkler Nybegynder
23. februar 2013 - 15:47 Der er 15 kommentarer

MIN LYD VIRKER IKKE SIEMENS FUJITSU AMILO

Hej allesammen. HJÆÆÆÆÆÆÆLP!!!!
Er VIRKELIG på bar bund her..
Min computer fuckede virkelig op, så gendannede den - tror jeg det hedder.. Med Recovery et eller andet..
Den virker fint nu osv, MEN der INGEN lyd overhovedet på noget som helst - headsæt højtaler osv!!
Hva fanden gør jeg?!! Der står der ingen lydenhed er!!!`??
HJÆÆÆÆÆLP!!!!!!!
Avatar billede sadolin1978 Novice
23. februar 2013 - 16:32 #1
Recovery et eller andet ?? den må du uddybe lidt mere men hvilket OS har du og hvilken model er det ?? et vildt gæt prøv producentens hjemmeside
Avatar billede TingoWinkler Nybegynder
23. februar 2013 - 16:53 #2
ja undskyld men har intet styr på det her.. Hva er OS? og hvor finder jeg hva model det er ?
Avatar billede NielsErikK Juniormester
23. februar 2013 - 17:06 #3
Installer driverne til dit bundkort/lydkort.
Avatar billede NielsErikK Juniormester
23. februar 2013 - 17:08 #4
OS=Operativ System = tit en windows version.
Avatar billede sadolin1978 Novice
23. februar 2013 - 17:11 #5
som beskrevet af #4 OS = Operativ System eller oversat styresystem. modellem finder du enten ved dit serie nummer eller evt. påtrykt maskinen er for det meste en serie tal
Avatar billede TingoWinkler Nybegynder
23. februar 2013 - 17:14 #6
Den den helt gamle windows.. Amilo M1437G
Har ingen styr på det her. Så hvis i ville være søde at hjælpe mig til hvordan jeg gør, ville jeg være sinsygt glad..
Og ved ikke hvordan jeg finder driverne..
Avatar billede NielsErikK Juniormester
23. februar 2013 - 17:30 #7
Avatar billede TingoWinkler Nybegynder
23. februar 2013 - 17:34 #8
Ja Tak..
Men øhm..
Hvordan henter jeg det jeg skal bruge til at få lyd?
Avatar billede claes57 Ekspert
23. februar 2013 - 17:39 #9
jf link i #7 - lyd er audio, så hent og kør
Fujitsu Siemens AMILO M1437G Audio Driver XP
fra det link. Når det er indlæst, så skal maskinen genstartes.
Avatar billede TingoWinkler Nybegynder
23. februar 2013 - 17:43 #10
Ja men der kommer en mappe op med en hel masse?
Azalia ger..
Avatar billede NielsErikK Juniormester
23. februar 2013 - 17:44 #11
Du klikker her...
http://support.ts.fujitsu.com/download/ShowDescription.asp?SoftwareGUID=839E8FB5-11E2-4345-841D-1A8CA5547F79

Det bringer dig videre her til...
http://support.ts.fujitsu.com/download/ShowDescription.asp?SoftwareGUID=839E8FB5-11E2-4345-841D-1A8CA5547F79

Her sætter du flueben/hak i " I have read and agree to the terms and conditions."
Så kan du se din download mulighed.
Avatar billede TingoWinkler Nybegynder
23. februar 2013 - 17:48 #12
JEG VED IKKE HVA DER SKETE, ELLER HVAD ****...
MEN TAK SKAL I SATME HA!!! DER LYD PÅ NU-!!!!
LOVE YA ALL!!
Avatar billede NielsErikK Juniormester
23. februar 2013 - 17:53 #13
Her er et svar så du kan uddele løn (point) og lukke spørgsmålet.

Godt du fik det til at virke.  :-)
Avatar billede NielsErikK Juniormester
23. februar 2013 - 17:57 #14
Gem den side jeg linkede til, der er også drivere som du måske ikke ved du mangler.
Faktisk så, download bare dem alle.
Avatar billede NielsErikK Juniormester
23. februar 2013 - 18:00 #15
Når jeg sagde gem, så er det ikke nok i windows, skriv adressen ned på papir, næste gang vil dine bogmærker i windows sikkert mangle pga. recovery.