Avatar billede JanAnkerstjerne Nybegynder
19. februar 2013 - 19:14 Der er 3 kommentarer

Opdatering af Iphone4 IOS4 til IOS6

Hej,
Jeg er desværre lidt bagud med opdatering af mine Iphone4 IOS4 og skal til at opdatere til IOS6. Er der nogen som har nogen gode råd og hvordan sikrer jeg at alle mine programmer og data kommer med over.? kan man skifte fra IOS4 til IOS6 uden at opdatere til IOS5.?

Jeg synes at Apples egne Q/A er lidt mangelfulde.

På forhånd tak.

VH
Jan
Avatar billede thiesens Nybegynder
19. februar 2013 - 19:40 #1
Tænker at du kan tage en backup via itunes, opdatere og derefter restore fra den backup du tog.  Programmer kan du jo bare installere igen, og dine data vil ligge i backup'en
Avatar billede thiesens Nybegynder
19. februar 2013 - 19:42 #2
Ang. Opdatering direkte til ios6 har jeg ikke noget svar, men hvis du sætter den til itunes og trykker opdater kan du jo se hvilken version den henter. Du kan stadig annullere mens den henter opdateringen
Avatar billede CRKrogh Ekspert
20. februar 2013 - 10:47 #3
Hej.

  Start med at tilslutte til iTunes og lav backup (bare for en sikkerheds skyld).
  Bed telefonen om at søge opdatering, så bør det gå fuldstændig gnidningsfrit - apps, kontakter, SMS'er og det hele skulle gerne bare blive hvor det er.

De bedste hilsner