Avatar billede imparatortr Nybegynder
19. februar 2013 - 17:43 Der er 4 kommentarer

Min router skifter ssid automatisk

Hej allesammen.

Har et problem med min router. Jeg gik og troede at det var mine børn der genstartede routeren på et eller andet måde, men idag opdagede jeg at det slet ikke er dem. da jeg lavede mit ssid og password om igår aftes og i nat kl 5.45 har den ændret det automatisk kunne jeg læse fra event log fra routeren.

Problemet er at, hvergang jeg laver ssid og password om på mit trådløse forbindelse. går der halv dag eller nogle dage, også skifter den til den standarde som jeg fik fra mit ISP. Nogle der har en idé hvad det kan være?

Jeg har 50/5 Mbit forbindelse fra yousee. Routeren er Netgear CG3000
Har en HP dv7 7162so bærbar. bruger windows 7 Home Premium hvis det har noget betydning..

På forhånd tak
Avatar billede am2oft Praktikant
19. februar 2013 - 17:59 #1
Kendt fænomen fra Yousee

Du skal bestille en "Åben" forbindelse hos deres kundesupport, så skulle det gerne være løst

Mvh.
Avatar billede lclemens Nybegynder
19. februar 2013 - 18:30 #2
forum.yousee.dk du kan evt. bestille den åbne konfiguration derinde
Avatar billede lclemens Nybegynder
19. februar 2013 - 18:32 #3
Du kan muligvis også ændre det ved at logge på "mine sider"
Avatar billede chalde Seniormester
19. februar 2013 - 21:02 #4
*OBS* Det er nu muligt selv at skifte kanal og ændre netværksnavn og netværksnøgle på www.yousee.dk/aktiver, UDEN åben konfiguration *OBS*

http://forum.yousee.dk/showthread.php?436-Hvad-er-en-%E5ben-konfiguration-og-hvad-det-betyder-i-praksis