Avatar billede FiniZE Nybegynder
16. februar 2013 - 14:21 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Mit lydkort virker ikke med Kubuntu

Hej.
Jeg har installeret Kubuntu 12.10 på alle mine 3 computere.
Det virker fantastisk, men på den ene kan jeg ikke få lyden til at virke.
Er der nogen som kan hjælpe?
Der er Windows XP på de to som fungerer perfekt, og Vista på den som jeg ikke kan få lyd på!
Jeg er desværre ikke sikker på, hvordan jeg finder ud at, hvilket lydkort som sidder i den pågældende Vista computer, men kortet virker fint, da jeg har masser af lyd, når jeg kører Vista.

Hilsen Fini
Avatar billede Blueeyez Mester
16. februar 2013 - 14:40 #1
Jeg vil anbefale dig at tage kontakt til linuxin.dk som er eksperter hvad angår linux eller http://ubuntudanmark.dk/forum/ som er til Ubuntu brugere hvor du nok os burde kunne få hjælp.. :-)
Avatar billede FiniZE Nybegynder
16. februar 2013 - 15:58 #2
Tak for hjælpen.
Jeg gik ind hos unbuntudanmark og det tog mig ca 5 minutter, at finde et svar, med en løsning der virkede!

Tusinde tak skal du have :)
Avatar billede Blueeyez Mester
16. februar 2013 - 17:02 #3
#2 velbekomme :-)