Avatar billede sofushd Nybegynder
15. februar 2013 - 15:05 Der er 6 kommentarer

hvordan laver man et program

hej jeg kunne godt tænke mig at lave et program men jeg ved ikke hvad jeg skal download eller om jeg skal downloade noget

kom med nogen liks

eller youtube videoer jeg kan se det ved

:)
Avatar billede claes57 Ekspert
15. februar 2013 - 15:10 #1
en app til mobiltelefon (ios, android, win8) eller til pc (linux, windows, mac)?
Avatar billede jensenjs Juniormester
15. februar 2013 - 18:46 #2
Jeps hvad vil du lave og til hvad
Avatar billede olebole Juniormester
15. februar 2013 - 20:40 #3
<ole>

Først skal du, som de andre er inde på, finde ud af, hvad det er, du vil - og kommunikere svaret. Når det er sket, vil det være en stor fordel at købe/låne nogle bøger om programmering, generelt.

Det er med softwareudvikling som med kirurgi - det er altid en fordel at have styr på teorien, når man kaster sig ud i praktikken  *o)

/mvh
</bole>
Avatar billede sofushd Nybegynder
13. maj 2013 - 13:25 #4
pc
Avatar billede claes57 Ekspert
13. maj 2013 - 13:38 #5
http://www.microsoft.com/visualstudio/eng/downloads
ned til "Visual Studio Express 2012"
hent "Visual Studio 2012 Express for Windows Desktop"
29. juni 2016 - 07:38 #6
slettet af admin

Dette indlæg er blevet modereret af en CoAdmin