Avatar billede adobe Nybegynder
14. februar 2013 - 20:23 Der er 2 kommentarer

Åbent hul i Outlook/ gmail ?

Jeg har modtaget en bookingbekræftigelse på hotel i Spanien.
Det er sådan set underordnet. Men Jeg har sat min Outlook op til også at modtage mine gmail´s og omvendt. Jeg modtager så en mail på min outlook, sendt til mig på min outlook mail adresse. Intet andet. Den åbner jeg så i outlook og ser til min forbavselse, at mit password til min gmail konto står øverst i venstre hjørne. dvs. at min gmailkonto, picasa, google mv er åben for enhver ???
Kan det være rigtigt !

venlig hilsen Evald
davinci@firma.tele.dk
Avatar billede jokkejensen Novice
14. februar 2013 - 21:42 #1
"Jeg modtager så en mail på min outlook, sendt til mig på min outlook mail adresse." .... okay, det giver selvfølgelig go' mening, men hvad mail taler vi, hvilket domæne?

Outlook er ikke så kræsent, den kan også tage gmails.

Det lyder umiddelbart som om du har lavet en fejl, eller også har google eller microsoft.. who knows. Dog er jeg sikker på at "åbne huller" mellem outlook og gmail ville være fanget af andre før dig.

Hvem er den mail sendt fra som sender dit kodeord, du har ikke bare benyttet det samme kodeord fra din gmail på en ... knap så data fortrolig hjemmeside ?

vh
Avatar billede adobe Nybegynder
15. februar 2013 - 17:04 #2
Joh, den er skam go´nok, jeg har "forsket" lidt i det , det er ikke ved normal mail trafik. Men hvis jeg sender dig en mail og du genbruger den til at svare mig (en helt normal trafik)så får jeg følgende i øverste vensre hjørne :  FRA: "password" og derefter (xxxgmail.com) !!!

P.S. Jeg har min Outlook på TDC
Evald