Avatar billede IIS Nybegynder
13. februar 2013 - 10:20 Der er 8 kommentarer

SØGER en dygtig ekspert i "forum"

Hej eksperter,

Jeg søger en billig ekspert til at hjælpe mig med at få lavet et forum hvor bruger kan oprette en login/profil og oprette debatter/debattere.

Det skal helst være så billigt som muligt. Jeg er selv multimediedesigner, så jeg har kendskab til de forskellige sprog, men er ingen haj i php osv. Så det vigtigste er at jeg kan købe mig til en database opstilling, som jeg nemt kan implementere på min side www.babybobbel.dk, som i øvrigt er opbygget i wordpress.

Håber der er nogen kloge hoveder herinde der kan hjælpe, skriv gerne hvad du tager for det :)

På forhånd tak.

Mvh Idunn
Avatar billede sek Nybegynder
13. februar 2013 - 11:08 #1
Jeg vil foreslå at starte her:

https://www.phpbb.com/support/documents.php?mode=install&version=3

phpBB er forholdsvis let at have med at gøre, især når du kender lidt til web-design i forvejen.
Avatar billede keysersoze Guru
13. februar 2013 - 11:43 #2
Hvorfor ikke bare benytte en af de utallige gratis wordpress forum plugins?
Avatar billede IIS Nybegynder
13. februar 2013 - 14:51 #3
Tak, kigger lige på det :)
Avatar billede IIS Nybegynder
13. februar 2013 - 15:01 #4
Tak for svaret. Det har du ret i. Har kigget lidt på forskellige plugins, men synes det er svært at få det til at blive godt. Kan du evt. forslå nogen tuttorials som er gode til at lave et lækkert enkelt forum?
Avatar billede IIS Nybegynder
13. februar 2013 - 15:01 #5
Tak for svaret. Det har du ret i. Har kigget lidt på forskellige plugins, men synes det er svært at få det til at blive godt. Kan du evt. forslå nogen tuttorials som er gode til at lave et lækkert enkelt forum?
Avatar billede keysersoze Guru
13. februar 2013 - 19:29 #6
Nej, men det er selvfølgelig ikke ensbetydende med at det ikke findes. Men mon ikke du kan finde en masse inspiration ved at hente nogle forskellige systemer.
Avatar billede IIS Nybegynder
13. februar 2013 - 21:33 #7
Ja ved ikke om jeg nogensinde finder ud af det og finder tid til det, da det sikkert vil kræve lang tid for mig. Har du evt. meget erfaring med det, og kunne jeg betale dig for at sætte det op for mig hvis det er keysersoze?
Avatar billede keysersoze Guru
13. februar 2013 - 22:58 #8
PHP og dermed Wordpress er ikke mit område så må desværre melde pas.