Avatar billede pimpmyartoexe Nybegynder
12. februar 2013 - 02:27 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Duel grafik

Hej,

Er det muligt at køre duel med to forskellige grafikkort?

Er det fx muligt at lave en duel med:
http://goo.gl/JmuzR

og

http://goo.gl/9ub66
Avatar billede Blandy Praktikant
12. februar 2013 - 08:22 #1
Jeg er ret sikker på at du SKAL, bruge to identiske GPU for at det kan lade sig gøre. Desuden skal graikkortene understøtte crossfire, samtbundkortet, og have de rigtige stik til strømforsyningen.

Langt de fleste psu har flere 12v 6 pins til grafikkort.
Avatar billede pimpmyartoexe Nybegynder
12. februar 2013 - 11:41 #2
syntes bare jeg læste et sted (for en meget utroværdig kilde),
at så længe grafikkortet understøtter dem samme version af crossfire .. kunne man sagtens lave duel med forskellige kort..

Min pc.. understøtter uden problemer 4 grafikkort.. :P
Avatar billede Slettet bruger
12. februar 2013 - 14:10 #3
det dur ikke, du får sandsynligvis en del bugs og tweaks at bokse med.
noget kan lade sig gøre, andet kan ikke, og kun eksterter som hacker lidt i det kan få det til at fungere ordentligt.

køb 2 ens kort, bedste løsning.