Avatar billede Deathleecher Juniormester
09. februar 2013 - 17:25 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

border?

Hej, når jeg laver en "div" med et billede der skal fylde hele toppen af skæmrne, er der va 1px, som den ikke fylder ud, som om der er en border rundt om, hvordan fjener man denne border?
Avatar billede olebole Juniormester
09. februar 2013 - 17:43 #1
<ole>

Er dette et spørgsmål om HTML/CSS, eller ...?

/mvh
</bole>
Avatar billede Deathleecher Juniormester
10. februar 2013 - 12:00 #2
Css
Avatar billede olebole Juniormester
10. februar 2013 - 17:14 #3
Så får du nok mest ud af at lægge et svar her, så denne tråd lukkes. Derefter kan du åbne det i den korrekte kategori.

Derudover vil det være en stor fordel, hvis du lægger et link til siden i det nye spørgsmål, for det du beskriver, kan skyldes flere ting (hvis jeg forstår dig ret)  =)
Avatar billede Deathleecher Juniormester
26. januar 2014 - 18:43 #4
giv et svar
Avatar billede Deathleecher Juniormester
26. januar 2014 - 18:48 #5
svar