Avatar billede Fredekb Nybegynder
06. februar 2013 - 21:00 Der er 5 kommentarer

God printer til højst 1250.kr

Hej Eksperten.dk ¨
Jeg vil gerne have råd til hvilke printere der bedst og hvorfor. Det skal være:

En all-in-one printer gerne hvor man kan bruge sin smartphone til at printe ud med og med WI-FI.
Den skal helst ikke fylde så meget,
prisen må ikke være over 1250.kr
og der behøves ikke mange avancerede knapper,
men må gerne have en touch skærm (ligesom Hp Photosmart)
og også gerne separate patroner.

Mvh. Frederik
Avatar billede repsakasper Juniormester
07. februar 2013 - 12:16 #1
Hej

Jeg ville anbefale noget ala: http://www.wupti.com/Produkter/Computer-og-IT/Printere-/1024939/EPSON-Expression-Home-XP402.html
Epson printere er gode, jeg har en lidt ældre model end den viste, men den kopierer fint, og som studerende er det rart at kunne sidde på skolen og kopiere ud på printeren derhjemme, der er slået til Wifi.

På den måde skal jeg ikke betale for kopier på skolen (det er ret dyrt). Jeg kan ligeledes enten via Google print eller gennem Epsons App til Android udskrive både billeder og dokumenter gennem min telefon. Det er f.eks. dejligt når jeg i toget sidder og læser dokumenter, jeg så kan læse færdigt derhjemme..

Der er seperate blækpatroner, så kun den brugte patron skal skiftes. Den er meget nem at bruge (fungerer også med Apple Airprint, hvis du har en Mac/iPhone :))

Derer godt nok ikke Touchskærm, men jeg har den erfaring, at jeg stort set aldrig rører ved andet end tænd/sluk knappen, resten foregår via computeren eller mobilen. Kun ved scan/kopier bruger jeg knapper, og det fungere så simplet som ved tryk på én knap.

Der er kun én ting der bekymrer mig, det er, at den ældre model jeg har, KUN har 1 sort patron, og det er den lille, med samme kapacitet som de farvede. Der er altså ingen STOR sort patron, som er en rimelig stor ulempe ved udskrivning af mange filer. Men når en ægte sort patron "kun" koster 125 hos Wupti, så mener jeg ikke det er det store problem, som f.eks. Canon, hvor min gamle printers STORE sorte patron ville løbe op i omkring en 3-400 kroner for en ægte med fragt.

- det er muligt man godt kan finde en printer med STOR patron og Touch, der kan det samme til en højere pris. Men til denne pris kan du jo spare penge :)

Der findes dog noget fra Epson der hedder XL Blækpatroner, som også passer til, som har ca. 3 gange så meget indhold som standardpatronerne. Men hvordan det virker (og koster) ved jeg ikke. Men det kan du jo undersøge :)
Avatar billede Fredekb Nybegynder
07. februar 2013 - 16:16 #2
Tak for din ide :-) har på en anden side: http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=119914&PID=1211583#1211583
Også lavet en tråd hvor de alle anbefalede Canon MG6350/MG6250
Ingen anbefalede Epson, men den er med i mine overvejelser
Avatar billede repsakasper Juniormester
07. februar 2013 - 16:48 #3
Har lige taget et kig på Canon'en.
Det er helt klart også en bedre kvalitet. Den kan det samme, plus meget mere. Og så har den, den dejlige ting, at have 2 blækpatroner!
Det er meget rart.

Jeg kiggede nu heller ikke meget omkring, men tænkte jeg ville give mit bud, fordi jeg selv lige har fået mig en ny printer. Nemlig en Epson, en 205'er, der er lidt mindre :)

Og HP vil jeg bare ikke anbefale.

Men Canon'en der er et meget godt bud, har også alle de ting du forespørger, det har min epson ik.
Avatar billede Fredekb Nybegynder
07. februar 2013 - 16:56 #4
Igen tak, så du vil også anbefale Canon :-) Nogle andre der anbefaler nogle andre printere?
Avatar billede repsakasper Juniormester
07. februar 2013 - 19:04 #5
Jeps, vil også anbefale Canon.
Vil næsten anbefale alle, undtagen HP. (HP er OK, de er bare efter min erfaring for dyre i forhold til hvilken kvalitet man får :))