Avatar billede Slettet bruger
05. februar 2013 - 02:58 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Problem med opdatering (Kode 8024402F)

Jeg installerede mandag formiddag en ny Windows. Efterfølgende har jeg fået problemer med at søge efter opdateringer. Når jeg forsøger, får jeg en fejlmeddelelse / 'Kode 8024402F'.

Inden problemet begyndte fik jeg installeret de fleste af opdateringerne til Windows. Men er ret sikker på der stadig mangler nogen.
Under alle omstændigheder er det endnu ikke lykkedes mig at hente nogen af opdateringerne til Office delen (Jeg hár installeret det program som slår hentning af Office opdateringer sammen med Windows Update).

http://peecee.dk/upload/view/400479
Avatar billede Slettet bruger
05. februar 2013 - 18:00 #2
Det hár jeg prøvet. Det fejlfindingsværktøj er ikk til noget som helst. Den "finder" og "retter" fejlen. Bagefter funger det stadig ikke.
Avatar billede Slettet bruger
06. februar 2013 - 21:45 #3
Automatisk opdatering endte med at klare problemet (i anden omgang).
Avatar billede vejmand Juniormester
06. februar 2013 - 21:58 #4
Ok, godt du fik det til at funke.  :-)

Send selv et svar til accept, så spørgsmålet bliver lukket.....
Avatar billede Slettet bruger
07. februar 2013 - 19:08 #5
Ok.
Avatar billede Slettet bruger
07. februar 2013 - 19:09 #6
"Svar".