Avatar billede Lund-novice Nybegynder
03. februar 2013 - 19:23 Der er 1 kommentar og
1 løsning

win 7 ser ikke 2 ens harddiske ( hdd ) win 7 ser ikke 2 identiske harddiske ( hdd )

Jeg ser flere har dette problem. Løsning:

Jeg ændrede først diskdrevbogstav på den 1. hdd (Diskhåndtering - se nedenfor) til W (så har du også styr på, hvad for en hdd der hvad for en), genstartede og derefter;

Kontrolpanel, System og sikkerhed, Opret og formater harddiskpartioner, => Diskhåndtering åbnes.
Scroll ned til du kan se dine eksterne harddisk. Du ser, at den 1. er online og den 2. er offline.
Højre klik (uden til venstre hvor der står grundlæggende xxx) på den, der er offline. Shortcut menu åbnes, vælg Online.

Kilde:
win 7 does not see 2 identical external hdd
Se evt.
http://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/windows_7-hardware/windows-7-does-not-detect-multiple-external-hard/3e119a49-1a1a-4094-bdda-bda643eddd2f

Win7Survivor replied on  February 27, 2010

- Computer Management
- Disk Management
- Scroll down so you can see your external drives
- You will notice that the 1st (ED) is "Online"
- You will notice that the other (EDs) are "Offline"
- Right-Click on "Offline" and a shortcut menu will give the option to turn (ED) "Online"
- Wait for a few seconds and now that (ED) will become available to be used.
Avatar billede deadman Nybegynder
03. februar 2013 - 20:07 #1
Mon ikke du skulle have oprettet det som en guide?
Avatar billede Lund-novice Nybegynder
04. februar 2013 - 17:32 #2
Tak - er ændret til guide.