Avatar billede kris914g Nybegynder
28. januar 2013 - 21:49 Der er 3 kommentarer

wordpress hvordan gør man column Transparent?

har lige lavet en hjemme side og har fået lavet et fedt baggrundsbilled men så ødelægger den denne column det så tænkte jeg på for jeg har forsøgt mega meget. så pls er der nogen som kan hjælpe eller ændre temaet og sende det til mig på mail kristoffer@aagard.dk her er hjemmesiden så i kan se problemet aagard.dk domainet er midlertidigt
Avatar billede keysersoze Guru
28. januar 2013 - 23:25 #1
Hvis du udover at få ryddet op i alle dine åbne spørgsmål fortalte hvad det er du mener har farve og som ikke burde kan det være det vil være lidt lettere at få hjælp.
Avatar billede kris914g Nybegynder
29. januar 2013 - 07:07 #2
det er de 2 hvide bokse jeg gerne vil have gennemsigtige
Avatar billede keysersoze Guru
29. januar 2013 - 10:56 #3
så mangler du lige at håndtere første del af min kommentar.