Avatar billede larsini Seniormester
18. januar 2013 - 09:58 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Sikkerhedsadvarsel

Denne security warning er pludselig begynde at dukke op - nogen der ved hvad det er??? Jeg kører Microsoft Security Essentials

<a href='http://bildr.no/view/1370464'>http://bildr.no/view/1370464</a>
Avatar billede larsini Seniormester
18. januar 2013 - 10:01 #1
Avatar billede larsini Seniormester
18. januar 2013 - 10:09 #2
tale i tlf og lægge link til billed på een gang - det kan jeg bare ikke - beklager

her er det

http://gupl.dk/690326/
Avatar billede conz Juniormester
18. januar 2013 - 10:11 #3
#1 Det blev der ikke meget linkfix ud af =P

#0
Kører du Firefox?
Der har de nemlig deaktiveret Java grundet endnu et sort sikkerhedshul, også spørger den dig, hver gang der er en Java applikation, der vil køre.

Der er dog kommet en opdateringen til Java, der lapper problemet, det er en god idé at hente den:
http://www.oracle.com/technetwork/java/javase/downloads/index-jsp-138363.html

(Det er JRE du skal bruge, medmindre du programmerer Java)
Avatar billede larsini Seniormester
18. januar 2013 - 10:14 #4
kører IE 9
Avatar billede conz Juniormester
18. januar 2013 - 10:17 #5
Hm, ved ikke om de laver samme trick?
Passer det med at det kommer frem, imens du browser, ca i det du går ind på en ny side?

PS: Uanset hvad, så burde du opdatere Java via linket i min forrige post.
Avatar billede larsini Seniormester
18. januar 2013 - 10:23 #6
det er kun når jeg går ind på np investor - opdaterer nu - og vender tilbage
Avatar billede larsini Seniormester
18. januar 2013 - 10:41 #7
det viste sig at jeg var opdateret - kørte alligevel en opdatering og efter genstart af pc: samme resultat dvs denne security warning dukker stadig op.....!!!!!
Avatar billede conz Juniormester
18. januar 2013 - 10:57 #8
Hmm, ja okay.

Aha, kan se at hvis min IE også gør det, hvis jeg går ind på den side.

Det er umiddelbart sikkerhedsinstillingerne i IE, der fanger et eller andet, som måske ikke er signet ordenligt eller sådan noget.

Det er i hvert fald bare nogle af deres grafer og tabeller, som den spørger om lov til at vise, så du burde ikke have problemer med at både at sætte flueben for neden og trykke "Run".
Avatar billede larsini Seniormester
18. januar 2013 - 11:11 #9
det kunne jo ha været en falsk warning - jeg har sat et flueben og så håber vi det går

tak, tak for hurtig attention

læg et svar, så lukker vi
Avatar billede conz Juniormester
18. januar 2013 - 11:27 #10
Velbekomme =)