Avatar billede pwn Forsker
14. januar 2013 - 22:07 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Web-shop - konstruktiv kritik ønskes :-)

Jeg sætter lidt point på højkant til fordeling på feedback på siden www.handelsstationen.dk

Design - brugervenlighed - troværdighed - indhold - etc...

mvh
Paul
Avatar billede cyberman29 Nybegynder
14. januar 2013 - 22:40 #1
Designet virker meget 90'er agtigt, det burde lige kigges efter.

Det gør også at troværdigheden ryger lidt.

og en ting der burde laves om er når man smider noget i kurven kommer man automatisk ind på kurven, og man kan ikke bare fortsætte med at shoppe hvor man slap, fordi når man trykker på "køb mere" kommer man bare til forsiden.

Venlig Hilsen
Christoffer
Avatar billede scootergrisen Nybegynder
15. januar 2013 - 03:06 #2
En ting der er lidt irriterende at at når man prøver og se et billede i stor størrelse så er mange af dem næsten lige så lille som det thumbnails der er.

Og det gør jo heller ikke noget hvis der var flere billeder af samme produkt fra forskellige vinkler.
Avatar billede pwn Forsker
16. januar 2013 - 10:27 #3
Tak for I gad se lidt på siden.
Jeg kan kun give jer ret - designet er lidt forældet. Desværre er det låst, så løsningen vil nok være en ny/anden webshop.
Mht billeder, ja, så er det jo bare at gå i gang - systemet kan godt håndtere det - både flere og en større størrelse.
Jeg venter lige en lille uges tid; måske der er flere der byder ind med noget - herefter fordels point.

mvh

/p
Avatar billede fitness-udstyrdk Nybegynder
19. januar 2013 - 22:41 #4
Du burde få lavet et unikt design eller brug en af de eksisterende template og så få din template uploadet på f.eks en prestashop platform der er topgearet til ehandel og det er open source :)

Dit design er ikke troværdigt nok som webshop der skal udstråle tillid og proffesionalisme med ehandel i 2013 :)

Du kan få overført alle dine varer fra din database til prestashop via en online service der koster $49 og nemt at gå til!

ps din title tag skal stå med stort forbogstav og derefter med småt, man kan ikke læse det!

vh Thomas
Avatar billede pwn Forsker
20. januar 2013 - 23:42 #5
--> Thomas, godt forslag!
Hvad med betalingsdelen,kan den kobles på (Dankort)? Som jeg har forstået det, skal siden ligge på en ad Nets godkendt server (jeg bruger p.t. Scannet)

mvh Paul
Avatar billede fitness-udstyrdk Nybegynder
22. januar 2013 - 12:23 #6
Prestashop har såvidt jeg ved ingen problemer med at kunne tilslutte Dankort!
Avatar billede pwn Forsker
22. januar 2013 - 15:40 #7
Tak alle, fro feedback - jeg må se at få opdateret designet. Der er trafik, men købet er minimalt.

Send venligst alle et svar, så fordeler jeg de rigelige points.
mvh
P
Avatar billede pwn Forsker
30. marts 2013 - 10:09 #8
Hej igen :-)
Send venligst svar, så fordeler jeg point. Jeg har taget konsekvensen og en ny side åbner inden for et par uger:
www.det-er-for-børn.dk

I må meget gerne kommentere; der mangler dog varer (kommer på i næste uge).

mvh

Paul