Avatar billede fimo Seniormester
13. januar 2013 - 14:26 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

ds212j - kan ikke få adgang via nettet til denne

Jeg har har forsøgt at bruge den indbygget EZ guide til at få åbnet op til min router (Asus N56U) men den stopper hver gang
ved denne del: ret regler for port videregivelse ???
Men jeg har ingen porte åbnet via min router men har aktiveret portforwading så den er klar til de ændringer som EZ evt måtte lave for at få adgang...
Er der en der kan hjælpe mig til at få hul igennem fra nettet,asus routeren til min ds212j, synology disk NAS
Avatar billede Slettet bruger
13. januar 2013 - 14:47 #1
Avatar billede fimo Seniormester
14. januar 2013 - 10:34 #2
Hej igen,

Ja jeg har set dette link og har forsøgt mig med at åbne
feks port 21+80+5000
ref denne guide:
http://www.synology.com/support/faq_show.php?q_id=299

og testet min port via denne
http://www.canyouseeme.org/
og den skriver at der er "hul" igennem på ovennævnte porte

Men hvis jeg så forsøger feks via min mobil (uden wifi tilsluttet)
at gå ind til mine fotos via den app som synology har lavet, så kan jeg ikke få adgang kun hvis jeg er hjemme / via wifi...
Avatar billede fimo Seniormester
14. januar 2013 - 11:49 #3
Ups fandt ud af det selv var kommet til at bruge mit interne ip adr istedet for den externe, så nu virker det, smid lige et svar som tak for at du ville hjælpe mig :o)
Avatar billede Slettet bruger
14. januar 2013 - 12:58 #4
OK