Avatar billede Mrcopy Nybegynder
13. januar 2013 - 13:12 Der er 5 kommentarer

Prestashop problemer

Hej
Jeg har oprettet et domæne og hosting og mit hosting udbyder tilbyder one click installation af feks prestashop.
Den har jeg nu benyttet og jeg har en prestashop ;-)

Men jeg kan ikke få adgang til backoffice, da jeg tilsynladende ikke har en mail og password som kræves.

1) Er der nogen der kan være hjælpsomme og fortælle mig hvordan man får adgang til sin backoffice i prestashop?

2) Jeg har ikke forstand på kodning mv, hvis nogen er friske kan de få lidt penge hvis de gider lave en backoffice ;-9

Høre gerne fra jer
Nicki
Avatar billede KHHP Juniormester
13. januar 2013 - 13:38 #1
Hej
Har du forsøgt at skrive ditdomæne.dk/admin og så få adgang den vej.
Hvis du er nået loginskærmen burde du kunne logge ind med det kodeord og email du indtastede under installationen. Tjek evt. din mail for at se om du ikke kunne have modtaget oplysningerne der.
Hvis intet af ovenstående hjælper, så kan du kigge i din hostingudbyder's FAQ eller sende dem en mail/supportbesked.
Avatar billede Mrcopy Nybegynder
13. januar 2013 - 14:58 #2
Hejsa
tak for sit svar

Det forholder sig sådan at jeg ikke selv har installeret den , da man kunne bruge deres " 1 click system" til at installere feks presta eller magento osv.
Så jeg har ikke oprettet en mail dengang jeg skulle installere prestashop. den ble installeret helt automatisk.

Har du andre forslag ?
Avatar billede KHHP Juniormester
13. januar 2013 - 15:03 #3
Når du har lavet en 1-click-installation, så må du da have givet den nogle oplysninger omkring et navn til din prestashop eller noget i den stil. Du kan evt forsøge at skrive ditdomæne.dk/admin og så  log på med adgangsoplysningerne til dit kontrolpanel på udbyderens hjemmeside. Alternativt kan du kontakte din udbyder og høre hvilke oplysninger du skal bruge for at logge på.
Avatar billede Mrcopy Nybegynder
13. januar 2013 - 15:09 #4
ok jeg har faktisk lige skrevet til supporten .. må se hvad de svare.
ellers må man slette den og installere fra bunden af ikke..
er det noget du kunne hjælpe med hvis det var ;-)
du kan få noget for det ;-)
Avatar billede KHHP Juniormester
13. januar 2013 - 17:20 #5
Jeg ville ikke have noget imod at give en hjælpende hånd, dog er jeg overbooket med arbejde fra i morgen, så vil ikke få tid før om tidligst 3-4 uger. Du kan dog gå ind på prestashop.com, hvor du også skal hente prestashop og så kigge her: http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=18sIGAvS9_U