Avatar billede stefstorm Nybegynder
12. januar 2013 - 12:57 Der er 1 kommentar

Ekstra skærm

Hej, jeg har fået den idé at det kunne være lækkert at have en ekstra skærm, som jeg kunne slutte til min computer. Jeg vil have det får at jeg kan have flere vinduer fremme på samme tid i forbindelse med at jeg skriver opgaver på studiet.. ?

Jeg har selv tænkt på en af de større fladskærms tv, man billigt kan erhverve sig i f.eks. elgiganten. Jeg har dog ingen anelse om hvilken opløsning man skal gå efter?

Har i nogle tips og tricks, jeg kan bruge i min søgen? Evt. nogle produkter i har gode erfaringer med?
Avatar billede CRKrogh Ekspert
12. januar 2013 - 16:11 #1
Hej.

  Hvis det kun er for at få noget mere "bordplads" til kontorapplikationer og den slags, altså ikke spil med store flader, der bevæger sig voldsomt, så kan du gå efter hvad-som-helst. Ikke over 27" og med fuld HD, altså 1920*1080 så er du kørende.
  Du kunne jo også kigge i retning af http://www.edbpriser.dk/skaerm/samsung-syncmaster-s27b750v-sort-og-hvid-skinnende-id-6705391.aspx - den er jeg selv rigtig godt tilfreds med.

De bedste hilsner