Avatar billede msn-8900 Nybegynder
10. januar 2013 - 15:28 Der er 1 kommentar

App til protokol føring

Hej,
Er der nogen der kender en app man kan bruge som protokol ligesom skolelærerne gør når de krydser elever af. Jeg er fodbold træner og kunne godt tænke mig en app da jeg så slipper for alle de papirer...
Avatar billede ole_madsen Ekspert
10. januar 2013 - 17:21 #1
Har du adgang til en Microsoft Office på en PC, kan du oprette en OneNote notebog på dit Microsoft Skydrive. Onenote kan indeholde et væld af forskellig data - eks. en simpel tabel til dit formål.

Den vil du dermed have adgang til fra din mobil, og vil kunne redigere her.

OneNote findes mig bekendt til iOS, Android, Windows 8 og sågar Symbian, og er ganske gratis på disse platforme.